
Γεροδεμένο και καλοφινισμένο το οδηγοκεντρικό εσωτερικό, όπως και στις άλλες Junior άλλωστε.
Εμφανισιακά, η Junior Veloce έχει τον απαραίτητο «τσαμπουκά» που απαιτεί μια «καυτή» Alfa -έστω και ως SUV-άκι των 4,17 μ..- χωρίς να ξεφεύγει από το ρετρομοντέρνο μοτίβο των λιγότερων ισχυρών εκδόσεων. Είναι 2,5 πόντους χαμηλωμένη, γράφει «Veloce» στο πλάι και έχει τροχούς-κοσμήματα 20 ιντσών που βγάζουν μάτι. Το ίδιο και τα φρένα με τις κόκκινες δαγκάνες και τους δίσκους-ταψιά 382 χλστ. μπροστά.

Όλα τα λεφτά είναι τα «σωστά» μπάκετ καθίσματα της Sabelt, που χρεώνονται μαζί με το σπορ δερμάτινο τιμόνι 3.100 ευρώ.
Ούτε και στο εσωτερικό υπάρχουν μεγάλες διαφορές αν εξαιρέσει κανείς τα καταπληκτικά μπάκετ καθίσματα της Sabelt (+3.100 ευρώ) και τις σπέσιαλ επενδύσεις. Καλοδεχούμενες είναι φυσικά οι φινετσάτες λεπτομέρειες και η οδηγοκεντρική προσέγγιση, δεν περνάνε όμως απαρατήρητα στοιχεία όπως κουμπιά και χειριστήρια από άλλες μάρκες του ομίλου Stellantis και τα μαύρα σκληρά πλαστικά σε πόρτες και ταμπλό, τα οποία είναι γεροδεμένα και καλοφινιρισμένα, αλλά δεν συνάδουν και τόσο με τον premium-σπορ προσανατολισμό του μοντέλου.
Στα πλεονεκτήματα και ο απόλυτα ανταγωνιστικός χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών (θα θέλαμε σίγουρα κάτι παραπάνω από τα 131 εκατ. φάρδους), ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 400 λτ. προσφέρει αρκετό χώρο για τις αποσκευές και πρακτικότητα, χάρη στο διπλό πάτωμα και το χώρο αποθήκευσης του καλωδίου φόρτισης.
Όσο τέλος για την τιμή, θαύματα μην περιμένετε… Η «καυτή» ηλεκτρική Alfa Romeo Junior Veloce των 280 ίππων είναι διαθέσιμη από 40.400 ευρώ. Μπορείτε να περιμένετε όμως θαύματα στο τρόπο που συμπεριφέρεται στο δρόμο και στην οδηγική αίσθηση που προσφέρει…
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Alfa Romeo Junior Veloce | Ηλεκτρική αδρεναλίνη; Και όμως γίνεται! |
Σελίδα 2 | Σε γνωρίζω από την όψη και την… τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Καυτές επιδόσεις, αυτονομία περιορισμένη |
Σελίδα 4 | Στo δρόμο: Πραγματική Alfa στο δρόμο, αλλά η άνεση προβληματίζει |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά |