Επιδόσεις-φωτιά (0-100 σε 6,1 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας), ωστόσο η μικρή μπαταρία και οι αυξημένες ανάγκες ενέργειας οδηγούν σε μια μικρή πραγματική μέση αυτονομία γύρω στα 250 χλμ..
O νέος ηλεκτροκινητήρας με κωδικό Μ4+ προσφέρει 281 άλογα με 345 Nm ροπής, που αποδίδονται άμεσα για να εκτοξεύσουν την, βάρους 1.590 κιλών (200 κιλά κάτω από τον ανταγωνισμό λέει η Alfa), Junior Veloce. Με αναλογία κιλών ανά ίππο στο 5,6 δεν είναι έκπληξη που η Ιταλίδα επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ. (5,9 δλ. λέει η Alfa Romeo). Mε επιλεγμένη πάντα τη Dynamic λειτουργία από τον διακόπτη του Alfa DNA (για το Dynamic το Normal και το Advanced Efficiency αντίστοιχα) οι επιταχύνσεις εν κινήσει είναι ανάλογα εκρηκτικές: 60-100 σε 2,7 δλ. και 80-120 σε 3,4 δλ., εν μέσω μάλιστα ενός διακριτικού τεχνητού ακούσματος από τα ηχεία που πάντως δεν έχει καμία σχέση με ήχο Alfa. Ωστόσο, ένσταση έχουμε για την επιλογή του διακόπτη αυτού καθ αυτού γιατί είναι ίδιος με αυτόν άλλων μοντέλων του ομίλου Stellantis. Θα θέλαμε δηλαδή να έχει μια πιο… Alfa Romeo έμπνευση.
Σε κάθε περίπτωση, η Junior Veloce δεν είναι μόνο το ισχυρότερο δικίνητο μοντέλο της κατηγορίας, είναι και το γρηγορότερο. Βέβαια, η πηγή ενέργειας παραμένει η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50,8 kWh (54 kWh μεικτή) που έχει και η μικρή έκδοση των 156 ίππων. Σαν αποτέλεσμα οι αυξημένες ανάγκες ενέργειας (μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής 20 kWh/100 χλμ.) οδηγούν σε μια αυτονομία γύρω στα 250 χλμ. (320 χλμ. υπόσχεται η Alfa). Αν ξεχαστείς μάλιστα και δεν είσαι κάποιες φορές εγκρατής, τότε βγάζεις- δε βγάζεις 200 χλμ. με μια φόρτιση. Από την άλλη, σε αστικές συνθήκες τα πράγματα είναι καλύτερα με την αυτονομία να είναι γύρω στα 330 χλμ. Πάντως σε ταχυφορτιστή DC 100 kW χρειάζεται 30 λεπτά για το 10%-80%, ενώ σε wallbox 11 kW κάτι λιγότερο από 6 ώρες για το 0-100%. ..