Κάψανε λιγότερο από diesel
Δοκιμή: Νέα Alfa Romeo Tonale Hybrid με 130 άλογα
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέα Alfa Romeo Tonale Hybrid με 130 άλογα

63.929 Επισκέψεις στο άρθρο (31/7/2022)

Γοητευτική, τεχνολογικά προηγμένη, πλούσια εξοπλισμένη και… Alfa Romeo. Δοκιμάζουμε την Tonale στη βασική έκδοση με τα 130 άλογα και διαπιστώνουμε γιατί αυτό είναι το σημαντικότερο μοντέλο της Alfa εδώ και χρόνια.

Επιτέλους, ήρθε φουριόζα!

Κακά τα ψέματα. Το πρώτο που περιμένεις από μια Alfa είναι να έχει σχεδιαστική προσωπικότητα και να γοητεύει. Υπό αυτό το πρίσμα, η νέα Alfa Romeo Tonale βάζει γκολ από τα αποδυτήρια κερδίζοντας εύκολα το στοίχημα της πρώτης εντύπωσης. Και όχι μόνο της δικής μας, αλλά και όσων εποχούμενων και μη γύρισαν το κεφάλι στο πέρασμα της νέας Tonale. Του πρώτου εξηλεκτρισμένου μοντέλου της Alfa, αλλά και του πρώτου εκπροσώπου της θρυλικής ιταλικής φίρμας στη hot κατηγορία των οικογενειακών SUV. Γιατί η γκάμα της Alfa μέχρι σήμερα ήταν περιορισμένη σε δύο μοντέλα: Τη μεσαία μπερλίνα Giulia και το μεγάλο SUV Stelvio. Η Tonale όμως έχει σαφώς πιο εμπορικές βλέψεις μιας και στοχεύει σε υψηλότερους όγκους πωλήσεων, για το καλό των ταμείων της φίρμας, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως είναι ένα προσιτό οικογενειακό SUV. Η Tonale έχει ξεκάθαρα premium προσανατολισμό και θα κληθεί να κοντράρει σε πολυτέλεια, τεχνολογία και image, προτάσεις όπως το Audi Q3 Sportback, η BMW X2, το DS 4, το Lexus UX και η Mercedes GLA. Και γιατί το όνομα Τonale; Νονά είναι η τοποθεσία Passo del Tonale που βρίσκεται στην Βόρεια Ιταλία σε υψόμετρο 1.883 μέτρων, με το Passo dello Stelvio, από όπου προέρχεται η ονομασία της Stelvio, του μεγάλου SUV της Alfa Romeo να βρίσκεται στα 2.757 μέτρα. Οι όποιοι συνειρμοί για τα μεγέθη μόνο τυχαίοι δεν είναι.


Σε παγκόσμια πρώτη, η Tonale, χρησιμοποιεί την τεχνολογία NFT (non-fungible token) για την καταγραφή μιας σειράς δεδομένων, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εγγύηση ότι το όχημα έχει συντηρηθεί σωστά, στοιχείο που επιδρά θετικά στη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.

Σε παγκόσμια πρώτη, η Tonale, χρησιμοποιεί την τεχνολογία NFT (non-fungible token) για την καταγραφή μιας σειράς δεδομένων, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εγγύηση ότι το όχημα έχει συντηρηθεί σωστά, στοιχείο που επιδρά θετικά στη μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δια χειρός… Αλέξανδρου Λιώκη

Η Tonale ήρθε με αδιαφιλονίκητη φινέτσα και χωρίς να παρεκκλίνει παρά ελάχιστα από το πρωτότυπο, που είδαμε το 2019, αυτό όμως που πρέπει να τονίσουμε πως οι κομψές, λιτές, απέριττες και γεμάτες συναίσθημα και ένταση γραμμές της Tonale είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής προσπάθειας του «δικού μας» Αλέξανδρου Λιώκη. Σε κάθε περίπτωση, τα 4,53 μέτρα της Tonale «φωνάζουν» Alfa Romeo με το ιταλικό SUV να γοητεύει χωρίς να καταφεύγει σε σχεδιαστικούς ακροβατισμούς ή να κάνει χρήση ακραίων επιλογών. Οι μαγικές γραμμές του Αλέξανδρου Λίωκη «παντρεύουν» μαεστρικά τα στοιχεία από το παρελθόν –όπως για παράδειγμα οι τροχοί με τις χαρακτηριστικές 5 οπές και η κυρτή πλαϊνή γραμμή της Giulia Coupe 105 - με τη μοντέρνα δυναμική που απαιτεί το σήμερα.

Η μερίδα του λέοντος στο σχεδιαστικό ενδιαφέρον ανήκει χωρίς αμφιβολία στο μπροστινό μέρος. Οι μπροστινοί «3+3» προβολείς τεχνολογίας Full-LED Adaptive Matrix, είναι εμπνευσμένοι από την SZ/RZ (λατρεύτηκαν επίσης στις 159/Brera/Spider) και δημιουργούν μια χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή, η οποία είναι ορατή ακόμα και την ημέρα. Αλλά όλα τα λεφτά είναι το μπροστινό άκρο με την άκρη του καπό να περιβάλλει το έμβλημα της μιλανέζικης φίρμας, τη χαρακτηριστική τριγωνική μάσκα «Τrilobo» και τη «Scudetto» σύνθεση της μάσκας με τους αεραγωγούς.
Τα πίσω φώτα ακολουθούν την ίδια λογική, με μια συνεχή φωτεινή γραμμή που αγκαλιάζει το αμάξωμα και που επίσης δημιουργεί μια ξεχωριστή φωτεινή υπογραφή. Στο δυναμισμό του πίσω μέρους συμβάλει επίσης η γραμμή της οροφής, αλλά και η σχεδίαση του παρμπρίζ με το χαρακτηριστικό «V» στο κάτω μέρος του. Η χρήση οριζόντιων γραμμών που «τρέχουν» από μπροστά έως πίσω, «δίνουν» μήκος και σε συνδυασμό με την κουπέ λογική της οροφής και των πίσω παραθύρων «κρύβουν» το ύψος της Tonale. Θα θέλαμε πολύ να υπήρχαν οι κρυφές χειρολαβές στις πίσω πόρτες του πρωτότυπου, αλλά ακόμα και έτσι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει άλλο μοντέλο στην κατηγορία που στην πρώτη ματιά να εκπέμπει τόσο συναίσθημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
MERCEDES
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel