Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

11.007 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2024)

Τεχνικά χαρακτηριστικά Mercedes-AMG A 35 4MATIC mhev
Κινητήρας*  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.991
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός βενζίνης+ turbo, mhev 48V
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 306/5.800-6100
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/2.500-4.000
Start/Stop NAI
   
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,8
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 2,6
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 3,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 150
Βάρος (κιλά)* 1.645
   
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 8,3-8,6
Μέση δοκιμής 12,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 188
Ρεζερβουάρ (λτ.) 51
*&&&&εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή Mercedes-AMG A 35 4MATIC mhev
ESP *
Αυτόματο φρενάρισμα *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */*
Κλιματισμός * (αυτόματος 2ζωνικός)
Ηχοσύστημα/οθόνη */έγχρωμη αφής 10,25'
Cruise control * (Adaptive)
Ζάντες αλουμινίου * 19 ιντσών
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 2 χρόνια
Έκδοση A 35 4MATIC
Tιμή (από) 61.500
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Mercedes-AMG A 35 4MATIC mhev
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Αερ. Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 35,3
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.573/1.570
Στροφές τιμονιού 2,5
Κύκλος στροφής (μ.) 11,5
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα db) 68/70
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/35 R19
Μάρκα-μοντέλο ελαστικών Continental SportContact 6
Διαστάσεις (χλστ.) Mercedes-AMG A 35 4MATIC mhev
Κεφάλι οδηγού 72
Κεφάλι πίσω 28
Πλάτος εμπρός 1.400
Πλάτος πίσω 1.370
Πόδια πίσω 154
Χώρος αποσκευών (λτ.) 370
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.447x1.797x1.407
Μεταξόνιο 2.729
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών

Σελίδα 1Δοκιμή: Ανανεωμένη Mercedes-AMG A 35 4MATIC με 306 PS
Σελίδα 2Η AMG που σε... ηλεκτρίζει!
Σελίδα 3Κινητήρας: Επιδόσεις-φωτιά & ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο
Σελίδα 4Στο δρόμο: Αρχόντισσα και αλήτισσα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL