
Σε σχέση με το προηγούμενο είναι 10 χιλιάρικα φθηνότερο με ίδιο εξοπλισμό.
Έχει επίσης μεγαλύτερη μπαταρία και χαμηλότερη κατανάλωση, έτσι κάνει περισσότερα χιλιόμετρα με μια φόρτιση.
Υποδέχεται 350 kW ισχύ φόρτισης και φορτίζει σε 18 λεπτά.
Ίδια απόδοση από τον κινητήρα, ακριβώς ίδιες επιδόσεις σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.
autotriti team
Σε σχέση με το προηγούμενο είναι 10 χιλιάρικα φθηνότερο με ίδιο εξοπλισμό
Συγκρίνοντας την τιμή τιμοκαταλόγου του ανανεωμένου πισωκίνητου Hyundai Ioniq 5 των 229 ίππων με εκείνη του προηγούμενου εκπλαγήκαμε ευχάριστα όταν διαπιστώσαμε πως με 43.690 ευρώ είναι 10 χιλιάρικα φθηνότερο από πριν και φυσικά χωρίς να υπολογίζεται κάποια κρατική επιδότηση. Προσθέστε τώρα την τρέχουσα προωθητική ενέργεια Hyundai Green Bonus που ρίχνει την τιμή του ανανεωμένου στα 39.690 ευρώ χωρίς μάλιστα κάποια έκπτωση στον εξοπλισμό, προσθέστε και τη κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ, και έτσι η τιμή φτάνει στα 37 χιλιάρικα.
Έχει επίσης μεγαλύτερη μπαταρία και χαμηλότερη κατανάλωση, έτσι κάνει περισσότερα χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Η ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας στο ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 από τις 77,4 kWh αυξήθηκε στις 84 kWh. Σε συνδυασμό με τη μειωμένη κατανάλωση ενέργειας, λόγω βελτιστοποιημένης αεροδυναμικής, το φρεσκαρισμένο πισωκίνητο Ioniq 5 κάνει τώρα 480 χλμ. με μια φόρτιση.

Οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις στο ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 μπορεί να είναι «μετρημένες», ωστόσο είναι ουσιαστικές υπηρετώντας τόσο την αισθητική (νέα μάσκα και ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες), όσο και την αεροδυναμική απόδοση κυρίως στις υψηλές ταχύτητες. Καλοδεχούμενος και ο καθαριστήρας στο πίσω τζάμι.
Υποδέχεται 350 kW ισχύ φόρτισης και φορτίζει σε 18 λεπτά
Η φόρτιση παραμένει κορυφαία, χάρη στην αρχιτεκτονική 800V – που σημαίνει 10-80% φόρτιση σε μόλις 18 λεπτά σε ταχυφορτιστή 350 kW. Σε συνδυασμό με την αξιοσημείωτη επίδοση είδαμε και στην αυτονομία ταξιδιού με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα (αυτονομία 421 χλμ.), με το Ioniq 5 κάνει ταξίδια χωρίς να χάνεις πολύ χρόνο σε στάσεις.
Ίδια απόδοση από τον κινητήρα, ακριβώς ίδιες επιδόσεις σύμφωνα με τις μετρήσεις μας
Η απόδοση του κινητήρα είναι ίδια με 229 ίππους και 350 Nm ροπής στην περίπτωση του πισωκίνητου Ioniq 5 της δοκιμής, που εμφανίζει ταυτόσημες, δυναμικές, επιδόσεις με το προηγούμενο παρά την πολύ μικρή αύξηση του βάρους κατά 40 περίπου κιλά: 0-100 σε 7,3 δλ., 60-100 σε 3,6 δλ., 80-120 σε 4,7 δλ. και τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα..
Παρακάτω ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Hyundai Ioniq 5 με την μπαταρία των 84 kWh.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - εσωτερικό - τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Ίδιες δυναμικές επιδόσεις, ακόμη περισσότερα χιλιόμετρα με μια φόρτιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με ακόμα πιο ποιοτική κύλιση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |