
Η οδηγική εμπειρία του ανανεωμένου Ioniq 5 δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά, ωστόσο δείχνει πιο «ώριμη» τη στιγμή που η συνολική ποιότητα κύλισης έχει αναβαθμιστεί.
Η οδηγική εμπειρία του ανανεωμένου Ioniq 5 δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά, ωστόσο δείχνει πιο «ώριμη» τη στιγμή που η συνολική ποιότητα κύλισης έχει αναβαθμιστεί. Βλέπετε, οι ενισχύσεις στην πλατφόρμα και η βελτιωμένη ηχομόνωση γύρω από τον ηλεκτροκινητήρα και στον πίσω άξονα έχουν ελαχιστοποιήσει τους κραδασμούς και έχουν κάνει ακόμα πιο ήσυχη τη μετακίνηση. Έτσι ευχαριστιέσαι περισσότερο την άνεση που προσφέρει το πισωκίνητο Ioniq 5 εκτός και εντός πόλης.

Το σημαντικό είναι πως αν και στοχεύει στην άνεση, η ανάρτηση κουμαντάρει σωστά το βάρους 2 τόνων αμάξωμα στις εναλλαγές πορείας και στις στροφές, όπου το Ioniq 5 «πατάει» καλά στα πολύ φαρδιά μετατρόχια και προσφέρει αρκετή μηχανική πρόσφυση.
Στην πόλη βέβαια ο μεγάλος κύκλος στροφής (12 μ. παρά την πίσω κίνηση που θεωρητικά θα βοηθούσε το τιμόνι να «κόβει» περισσότερο) δεν είναι ό,τι καλύτερο, ωστόσο η ορατότητα περιμετρικά του αυτοκινήτου είναι καλή, παρόλο που για αυτό το σκοπό υπάρχουν και οι κάμερες. Το σημαντικό είναι πως αν και στοχεύει στην άνεση, η ανάρτηση κουμαντάρει σωστά το βάρους 2 τόνων αμάξωμα στις εναλλαγές πορείας και στις στροφές, όπου το Ioniq 5 «πατάει» καλά στα πολύ φαρδιά μετατρόχια και προσφέρει αρκετή μηχανική πρόσφυση. Γενικά νιώθεις μια ομοιογένεια στις αντιδράσεις και σε συνδυασμό με την προβλέψιμη συμπεριφορά εισπράττεις ένα αίσθημα ασφάλειας με αρωγό πάντα και την πλήρη σουίτα των ηλεκτρονικών που δουλεύουν σωστά και όταν πρέπει. Δεν έχει σπορ αίσθηση, ούτε πειστικό σε αίσθηση τιμόνι, ενώ η διαδρομή της ανάρτησης είναι λίγο μεγαλύτερη από όσο θα θέλαμε, το σύνολο όμως είναι ευκολοδήγητο και ισορροπημένο στις αντιδράσεις του καμουφλάροντας σε μεγάλο βαθμό τους 2 τόνους του.
Καλοδεχούμενο και το ρυθμιζόμενο με paddles σύστημα ανάκτησης ενέργειας, που προσφέρει από μηδενική έως one pedal ένταση για οδήγηση με ένα πεντάλ στην πόλη. Η τελευταία μάλιστα έχει πολύ καλή υλοποίηση κυρίως λόγω της αίσθησης του φρεναρίσματος και της προοδευτικότητάς του.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 | Λιγότερα ευρώ, περισσότερα χλμ. |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - εσωτερικό - τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Ίδιες δυναμικές επιδόσεις, ακόμη περισσότερα χιλιόμετρα με μια φόρτιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με ακόμα πιο ποιοτική κύλιση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |