
6 Φωτογραφίες »
Το εσωτερικό έχει ακόμα πιο ποιοτική κατασκευή ενώ μέρη, όπως το τιμόνι και η κεντρική κονσόλα έχουν ανασχεδιαστεί.
To Hyundai Ioniq 5, που είχε κερδίσει την εκτίμησή μας ως ηλεκτρικό από την πρώτη του κιόλας δοκιμή πίσω στο 2022, πέρασε στη φάση της ανανέωσης, όπως κάθε μοντέλο στο μέσο του κύκλου ζωής του.

6 Φωτογραφίες »
Υπάρχουν και περισσότερα φυσικά μπουτόν, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα infotainment. Το ζευγάρι των 12,3 ιντσών οθονών συνεχίζει και στο ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5.
Βελτιώσεις όμως υπάρχουν και στο εσωτερικό: Το 3-άκτινο τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί και διαθέτει (προαιρετικά) φωτιζόμενα pixel, ενώ η συρόμενη κεντρική κονσόλα που ονομάζεται Universal Island, απέκτησε μία πλατφόρμα ασύρματης φόρτισης smartphone και δύο ποτηροθήκες που βρίσκονται τώρα σε κατακόρυφη διάταξη. To ζεύγος οθονών 12,3” στο ταμπλό παραμένει, αν και επωφελούνται από το νέας γενιάς infotainment της Hyundai, λαμβάνοντας over-the-air ενημερώσεις λογισμικού και προσφέροντας βελτιωμένη διασύνδεση με smartphones. Παράλληλα, η Hyundai έχει εγκαταστήσει περισσότερα φυσικά μπουτόν, με το Ioniq 5 να έχει επιπλέον συντομεύσεις σε χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούνται συχνά.
Χωροταξικά δεν έχει αλλάξει κάτι με το επίπεδο πάτωμα και το τεράστιο μεταξόνιο των 3.000 χλστ. να εξασφαλίζουν αρχοντικούς χώρους για επιβάτες και ένα σεβαστό πορτ-μπαγκάζ 520 λτ. (- 7 λτ. από το προηγούμενο και τον λόγο θα τον μάθετε αμέσως παρακάτω) και 57 λτ. κάτω από το μπροστινό καπό (frunk) για τα καλώδια και άλλα μικροπράγματα. Κατά τα ψέματα όμως η σημαντικότερη αναβάθμιση του Ioniq 5 έχει να κάνει με την μεγαλύτερη μπαταρία, που από τις 77,4 kWh έφτασε στις 84 KWh.
Σχεδόν 10 χιλιάρικα φθηνότερο
Συγκρίνοντας την τιμή τιμοκαταλόγου του ανανεωμένου πισωκίνητου Hyundai Ioniq 5 των 229 ίππων με εκείνη του προηγούμενου εκπλαγήκαμε ευχάριστα όταν διαπιστώσαμε πως με 43.690 ευρώ είναι 10 χιλιάρικα φθηνότερο από πριν και φυσικά χωρίς να υπολογίζεται κάποια κρατική επιδότηση. Προσθέστε τώρα την τρέχουσα προωθητική ενέργεια Hyundai Green Bonus που ρίχνει την τιμή του ανανεωμένου στα 39.360 ευρώ και τη νέα κρατική επιδότηση των 3.000 ευρώ, και το όφελος γίνεται μεγαλύτερο, χωρίς μάλιστα κάποια έκπτωση στον εξοπλισμό. Αντιθέτως αυτός είναι αναβαθμισμένος τόσο σε στοιχεία άνεσης, όσο και ασφάλειας, ενώ πολύ σημαντικό το μοντέλο έχει και μεγαλύτερη μπαταρία.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Ioniq 5 | Λιγότερα ευρώ, περισσότερα χλμ. |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - εσωτερικό - τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Ίδιες δυναμικές επιδόσεις, ακόμη περισσότερα χιλιόμετρα με μια φόρτιση |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Με ακόμα πιο ποιοτική κύλιση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |