7 φωτογραφίες »

Το Audi Q2 στο δρόμο προσφέρει πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης και άνεση, καταφέρνοντας να τις συνδυάζει και με σπορτίφ συμπεριφορά.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

109.900 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2021)

Κινητήρας- Κιβώτιο: Φυσάει σε επιδόσεις, αλλά τσιμπάει σε  κατανάλωση
Ο γνώριμος 1,5 TSI των 150 ίππων και των 250 Nm ροπής συνδυάζεται άριστα με το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic, το οποίο φροντίζει μέσω των άμεσων αλλαγών να προσφέρει γρήγορη απόκριση στις εντολές του οδηγού. Ως αποτέλεσμα το Q2 ρολάρει στο δρόμο με χαρακτηριστική άνεση και εμφανίζει εξαιρετικές επιδόσεις: 4,4δλ.για τα 60-100 και μόλις 5,8 για τα 80-120 χλμ./ώρα. Βέβαια, κάπως έτσι εύκολα παρασύρεσαι και ξεφεύγει η κατανάλωση (εμείς μετρήσαμε μέση τιμή 8,8 λτ./100χλμ.), ωστόσο όντας πιο «ήρεμοι» με το γκάζι, μπορείτε μέσω της απενεργοποίησης 2 εκ των 4 κυλίνδρων να γράψετε πολύ χαμηλά νούμερα, με τις συνεχόμενες εναλλαγές από το κιβώτιο να βοηθούν προς αυτό το σκοπό. Υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής των σχέσεων, ωστόσο δεν θα το συνιστούσαμε, καθώς το S-Tronic καταφέρνει να «κλέψει» μια σχετική ραθυμία κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. και να κρύψει το θόρυβο που παράγεται μετά τις 3,5-4 χιλιάδες αντίστοιχα. 

Ο κινητήρας συνδυάζεται άριστα με το αυτόματο κιβώτιο 
S-Tronic, προσφέροντας άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού και γραμμική λειτουργία του συνόλου.

Ο κινητήρας συνδυάζεται άριστα με το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic, προσφέροντας άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού και γραμμική λειτουργία του συνόλου.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οδική συμπεριφορά: ¶νετο και με υψηλή ποιότητα κύλισης
Από τα πρώτα χιλιόμετρα αίσθηση προκαλεί η ποιότητα κύλισης, όπως και η προσφερόμενη άνεση, αφού η ανάρτηση απορροφά τις περισσότερες ανωμαλίες του δρόμου, κάτι που αναμφίβολα είναι ένα από τα ατού του αυτοκινήτου. Θα λατρέψεις να κάνεις μακρινές αποστάσεις πίσω από το τιμόνι του Q2. Το καλό όμως είναι πως αυτό στην επιλογή «Sport» συνδυάζεται και με σπορτίφ συμπεριφορά. Έτσι χάρη στο πολύ καλό πλαίσιο, στη σφιχτή ανάρτηση και στη χαμηλή για SUV απόσταση από το έδαφος (145 χλστ.) εξασφαλίζονται άμεσες αντιδράσεις, αυξημένα περιθώρια πρόσφυση και περιορισμένες κλίσεις στις στροφές, με τίμημα την ικανότητά του εκτός δρόμου, λόγω των λίγων 145 χλστ..

Εντός πόλης, οι compact διαστάσεις θα εξυπηρετήσουν, όπως και η καλή θέση οδήγησης με μια μικρή ένσταση μόνο στην προς τα πίσω ορατότητα. Από εκεί και πέρα για την ασφάλεια και την ευκολία σας υπάρχει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης, απευθείας από τα μεγάλα SUV της μάρκας, όπως το Audi pre sense με ραντάρ για να σκανάρει την περιοχή μπροστά από το αυτοκίνητο, προκειμένου να αποφευχθούν ατυχήματα ή να μειωθεί η σοβαρότητά τους, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, αλλά και το προαιρετικό πακέτο Drive που περιλαμβάνει ένα νέο high-end σύστημα, το adaptive cruise assist, που συνδυάζει το adaptive cruise control με το active lane assist. 

Η γνώμη μας 
Η έκδοση των 150 ίππων του Audi Q2 τονίζει την σπορτίφ οδηγική αίσθηση, διατηρώντας παράλληλα στοιχεία, όπως το status, η ποιότητα και ο μοντέρνος crossover χαρακτήρας. Η τιμή μπορεί σαν νούμερο να μην έλκει, όμως αναφερόμαστε σε ένα premium SUV, συνεπώς κρίνεται μέσα στα πλαίσια του ανταγωνισμού. 

Δυναμικές οι επιδόσεις του 1,5 TSI με τα 60-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,4 δλ. και τα 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δλ. αντίστοιχα.

Δυναμικές οι επιδόσεις του 1,5 TSI με τα 60-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 4,4 δλ. και τα 80-120 χλμ./ώρα σε μόλις 5,8 δλ. αντίστοιχα.


+ Επιδόσεις, εμφάνιση, premium χαρακτήρας, ποιότητα καμπίνας, άνεση και ποιότητα κύλισης, οδική συμπεριφορά, συστήματα υποβοήθησης
- Τσιμπημένη κατανάλωση, όχι οθόνη αφής, χειροκίνητη λειτουργία κιβωτίου 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
moto