ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέο Audi Q5 Diesel Hybrid με 204 PS

1.019 Επισκέψεις στο άρθρο (16/10/2025)
Δοκιμή: Νέο Audi Q5 Diesel Hybrid με 204 PS
2 Φωτογραφίες »

Νέα γενιά Q5 με high-tech φώτα που «μιλάνε» στους άλλους οδηγούς.
Με 2λιτρο diesel που έχει ηλεκτρικό «boost» και δυνατότητα κίνησης χωρίς καύσιμο.
Στάνταρ τετρακίνηση που όταν δεν χρειάζεται απενεργοποιείται αυτόματα για οικονομία.
Άνετο και πολυτελές σαλόνι, θα θέλαμε μεγαλύτερο το πορτ-μπαγκάζ (520 λτ.).

autotriti team

Νέα γενιά Q5 με high-tech φώτα που «μιλάνε» στους άλλους οδηγούς

Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, την PPC (Premium Platform Combustion) που λάνσαρε το Audi A5 Sedan, το τρίτης γενιάς Audi Q5 έχει μεγαλώσει ελάχιστα σε μήκος, πλάτος και μεταξόνιο (πλέον στα 4.717, 1.900 και 2.823 χλστ. αντίστοιχα). Έχει εκλεπτυσμένα δυναμική σχεδίαση, ενώ μεταξύ των βασικών νέων εξωτερικών στοιχείων είναι και τα δεύτερης γενιάς φώτα OLED, που μπορούν να προειδοποιούν τους άλλους χρήστες του δρόμου για ατυχήματα και βλάβες, εμφανίζοντας προσαρμοσμένα γραφικά στα πίσω φώτα.

Με 2λιτρο diesel που έχει ηλεκτρικό «boost» και δυνατότητα κίνησης χωρίς καύσιμο

Στην πιο πρόσφατη εκδοχή του, το μοτέρ έχει προικιστεί με το νέο, 48-βολτο, mhev plus ήπια υβριδικό σύστημα της φίρμας. Αυτό έχει έναν δυνατό για ήπια υβριδικό ηλεκτροκινητήρα 24 ίππων και 230 Nm ροπής, που συνδέεται με τον άξονα μετάδοσης. Έτσι, σε αντίθεση με τα περισσότερα mild hybrid, το Q5 μπορεί να εκκινεί, να ρολάρει ή ακόμα να παρκάρει-ξεπαρκάρει ηλεκτρικά, με σβηστό τον diesel κινητήρα όταν χαϊδεύεις το γκάζι.


Στη λειτουργία Comfort, η (έξτρα) αερανάρτηση «σιδερώνει» κάθε ανωμαλία και σε συνδυασμό με την μασίφ αίσθηση από το πλαίσιο και την premium ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης είναι εξωπραγματική, παρά τους τροχούς των 21 ιντσών.
2 Φωτογραφίες »

Στη λειτουργία Comfort, η (έξτρα) αερανάρτηση «σιδερώνει» κάθε ανωμαλία και σε συνδυασμό με την μασίφ αίσθηση από το πλαίσιο και την premium ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης είναι εξωπραγματική, παρά τους τροχούς των 21 ιντσών.

Στάνταρ τετρακίνηση που όταν δεν χρειάζεται απενεργοποιείται αυτόματα για οικονομία

Στην συγκρατημένη σχετικά κατανάλωση (οι μετρήσεις μας έδειξαν 8,8 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες) βοηθά και η τετρακίνηση quattro ultra, που δεν βασίζεται σε κεντρικό διαφορικό , αλλά σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεκτικό συμπλέκτη, δίνοντας τη δυνατότητα για απεμπλοκή των πίσω τροχών από τη μετάδοση, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

Άνετο και πολυτελές σαλόνι με έως 3 οθόνες, θα θέλαμε μεγαλύτερο το πορτ-μπαγκάζ (520 λτ.)

Ξεκάθαρα premium το εσωτερικό του νέου Audi Q5, όπου ξεχωρίζει το wow ψηφιακό πάνελ με το κυρτό ενιαίο πλαίσιο, που φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και την 14,5 ιντσών οθόνη αφής του infotainment. Μπορείς να παραγγείλεις και 3η οθόνη μπροστά από το συνοδηγό. Από τις μετρήσεις μας προέκυψε μεγαλύτερος αέρας για τα γόνατα, τα κεφάλια και τους ώμους των πίσω. Προσφέρεται συρόμενο πίσω κάθισμα που είναι πρακτικό. Ο χώρος αποσκευών όμως θα θέλαμε να χωράει περισσότερα από 520 λίτρα.

Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του νέου τετρακίνητου Audi Q5 με τον 2λιτρο mild hybrid ντίζελ κινητήρα των 204 ίππων
 

Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Συγκλονιστική ποιότητα, έως 3 οθόνες και πιο ευρύχωρο
Σελίδα 4Kινητήρας-Επιδόσεις: Επιμένει στο diesel και καλά κάνει
Σελίδα 5Στο δρόμο: Δυναμικό κράτημα και κορυφαία άνεση, σπουδαία η αερανάρτηση
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
mercedes service