
3 Φωτογραφίες »
Δυναμισμό και κομψότητα συνδυάζει το design του νέου Audi Q5, ειδικά όταν το μεσαίο SUV «φοράει» το πακέτο S-Line, όπως το μοντέλο δοκιμής.
Σχεδίαση – Δυναμική κομψότητα
Σε κάθε περίπτωση, μεταξύ των βασικών νέων εξωτερικών στοιχείων του Audi Q5 είναι και τα δεύτερης γενιάς φώτα OLED, που μπορούν να προειδοποιούν τους άλλους χρήστες του δρόμου για ατυχήματα και βλάβες, εμφανίζοντας προσαρμοσμένα γραφικά στα πίσω φώτα. Το φως των OLED είναι εξαιρετικά ομοιογενές, απεριόριστα ρυθμιζόμενο και επιτυγχάνει πολύ υψηλή αντίθεση. Επιπλέον, μπορεί να κατατμηθεί, με τα τμήματα αυτά να είναι ξεχωριστά ελεγχόμενα και να μπορούν να αναπτύξουν διαφορετικά επίπεδα φωτεινότητας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της μεταβλητότητας στη λειτουργία τους είναι πως στη λειτουργία Dynamic του συστήματος παραμετροποίησης Audi drive select, τα πίσω φώτα αποκτούν πιο δυναμική υπογραφή. Επίσης όταν ένα άλλο όχημα πλησιάζει στο φανάρι π.χ. σε λιγότερο από δύο μέτρα πίσω από το Q5 όλα τα τμήματα των πίσω φώτων OLED ανάβουν. Όταν το Q5 αρχίσει να κινείται, επιστρέφει στην αρχική υπογραφή φωτός. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να εμφανίζονται προκαθορισμένα σύμβολα για να παρέχουν σε άλλους χρήστες του δρόμου έγκαιρες προειδοποιήσεις για κινδύνους, όπως ολισθηρούς δρόμους ή το τέλος ενός μποτιλιαρίσματος στην εθνική οδό.
Έχει ξεφύγει σε τιμή...
Ανέκαθεν το Audi Q5 ήταν ένα premium μεσαίο SUV που στόχευε στην ελίτ, το καινούργιο όμως έχει κυριολεκτικά ξεφύγει, χωρίς να μπουν στο παιχνίδι έξτρα του μοντέλου δοκιμής, όπως η αερανάρτηση (2.331 ευρώ), οι Audi Sport ζάντες των 21 ιντσών (4.130 ευρώ), το πακέτο S-Line (1.488 ευρώ), η ηλεκτρική πανοραμική γυάλινη οροφή (1.773 ευρώ) κτλ.. Συγκριτικά, το ανανεωμένο προηγούμενης γενιάς Q5 ΤDI Hybrid quattro στο τέλος της καριέρας του κόστιζε από 56.950 ευρώ, τη στιγμή που η αντίστοιχη τιμή στο νέο (με άλλο ήπια υβριδικό σύστημα) είναι 71.980 ευρώ (έκδοση Progressive).
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο Audi Q5 Diesel Hybrid με 204 PS |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Συγκλονιστική ποιότητα, έως 3 οθόνες και πιο ευρύχωρο |
Σελίδα 4 | Kινητήρας-Επιδόσεις: Επιμένει στο diesel και καλά κάνει |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Δυναμικό κράτημα και κορυφαία άνεση, σπουδαία η αερανάρτηση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |