Η καμπίνα του νέου Audi Q5 αποθεώνει την έννοια του premium.
Το ταμπλό του νέου Audi Q5 είναι σχετικά λιτό σχεδιαστικά ακολουθώντας μια οριζόντια λογική, συγκλονίζει όμως με την πολυτέλεια, το φινίρισμα και τη στιβαρότητά του. Επιπλέον βρίθει στοιχείων που προβάλουν τον τεχνολογικό χαρακτήρα του μοντέλου, όπως το wow ψηφιακό πάνελ με κυρτό ενιαίο πλαίσιο να φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και την 14,5 ιντσών οθόνη αφής του infotainment. Το τελευταίο «τρέχει» στο λειτουργικό Android Automotive OS με κορυφαία γραφικά από την Nvidia και πρόσβαση σε εφαρμογές, συμπεριλαμβανομένου του ΥοuTube. Φυσικά διαθέτει όλες τις καθιερωμένες πια δυνατότητες συνδεσιμότητας (Android Auto, Apple CarPlay) και μπορείς να το χειριστείς, ακόμα και με φωνητικές εντολές.
Το κυρτό ψηφιακό πάνελ που ενσωματώνει πίνακα οργάνων και οθόνη αφής κερδίζει τις εντυπώσεις, ενώ για πρώτη φορά προσφέρεται και 3η οθόνη μπροστά από το συνοδηγό.
Επίσης, για πρώτη φορά στο Q5, όσοι επιθυμούν μπορούν να προσθέσουν και μία τρίτη οθόνη 10,9 ιντσών μπροστά από το συνοδηγό. Το τιμόνι έρχεται με επίπεδο κάτω μέρος και διαθέτει αρκετούς απτικούς διακόπτες, που δουλεύουν σωστά χωρίς τυχαίες ενεργοποιήσεις. Απλώς είναι πολλοί και χρειάζεται αρκετή εξοικείωση για να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να πάρεις τα μάτια από το δρόμο. Διαθέσιμο είναι και το head-up display, ενώ τα παραδοσιακά μπουτόν είναι ελάχιστα -κυρίως για τα προγράμματα οδήγησης, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και την ένταση του ηχοσυστήματος- μιας και οι περισσότερες λειτουργίες γίνονται από την οθόνη αφής. Στην πόρτα του οδηγού μπροστά από το σετ των διακοπτών των ηλεκτρικών παραθύρων υπάρχει μια πλειάδα κουμπιών, για τον έλεγχο των φώτων, των παιδικών ασφαλειών, των μνημών για τα ηλ. καθίσματα και των καθρεφτών. Χρειάζεται και εδώ εξοικείωση.
Χωροταξικά τώρα, η καμπίνα του νέου Q5 είναι πιο ευρύχωρη, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας: Οι πίσω επιβάτες έχουν 20 εκατ. αέρα για τα γόνατα (+4,5 εκατ.) και μπόλικο χώρο για τους ώμους και τα κεφάλια τους. Μόνο το τούνελ της μετάδοσης θα μετριάσει ενός τρίτου επιβάτη που θα κάτσει πίσω, τη στιγμή που το κάθισμα σύρεται εμπρός-πίσω σε ποσοστό 40/60, τονίζοντας την πρακτικότητα. Θα θέλαμε περισσότερα από τα 520 λτ. του χώρου αποσκευών (520 λτ.) μιας και μιλάμε για ένα μεσαίο SUV (το Skoda Kodiaq για παράδειγμα είναι στα 910 λτ.), το κανονικό σχήμα, η ευκολία στη φόρτωση και η ηλεκτρική λειτουργία της πόρτας, είναι όμως καλοδεχούμενα χαρακτηριστικά. Όπως και η δυνατότητα χαμηλώματος για ευκολότερη φόρτωση σε περίπτωση παρουσίας αερανάρτησης, όπως στο αυτοκίνητο της δοκιμής.