
Η συμπεριφορά του νέου Q5 είναι... εκνευριστικά ουδέτερη, με την βασανιστική πλευρική και ελκτική πρόσφυση να συνδυάζεται με ελάχιστη κλίση για κορυφαία αποτελεσματικότητα.
Η νέα πλατφόρμα έχει δώσει ζωντάνια στα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου Audi Q5, το οποίο εκμεταλλεύεται στο έπακρο την κορυφαία πρόσφυση από την τετρακίνηση και την ισοπεδωτική λειτουργία της αερανάρτησης (αξίζει απόλυτα τα 2.331 ευρώ της και επιβάλλεται η επιλογή της) για να κινηθεί εντυπωσιακά γρήγορα, αλλά και με ασφάλεια, παρά τον όγκο και το βάρος του.

Συνολικά το νέο Q5 εμπνέει απόλυτη σιγουριά με την υψηλή του πρόσφυση, τη συγκλονιστική σταθερότητα στο ταξίδι, αλλά και τα εντυπωσιακά σε απόδοση φρένα.
Στη λειτουργία Comfort, η ανάρτηση «σιδερώνει» κάθε ανωμαλία και σε συνδυασμό με την μασίφ αίσθηση από το πλαίσιο και την premium ηχομόνωση, η ποιότητα κύλισης είναι εξωπραγματική, παρά τους τροχούς των 21 ιντσών. Στην επιλογή Dynamic αρχίζει και το οδηγικό ενδιαφέρον, αφού ανάρτηση και τιμόνι σφίγγουν, τη στιγμή που κινητήρας, κιβώτιο και τετρακίνηση αρχίζουν να... ροκάρουν. Ακόμα και σε δρόμους-γυαλί, η συμπεριφορά του νέου Q5 είναι... εκνευριστικά ουδέτερη, με την βασανιστική πλευρική και ελκτική πρόσφυση να συνδυάζεται με ελάχιστη κλίση για κορυφαία αποτελεσματικότητα. Σε συνδυασμό με το σύστημα torque vectoring και την πλούσια μηχανική πρόσφυση από τα ελαστικά με διάσταση 255/40 ακόμα και η παραμικρή υποψία υποστροφής εξαφανίζεται ακόμα και συνθήκες ιδιαίτερης πίεσης.
Καλά νέα και από το τιμόνι που έχει πιο «μεστή» από ποτέ αίσθηση και κορυφαία ακρίβεια. Το Q5 δεν έχει απότομες αντιδράσεις, παραμένοντας ευκίνητο ακόμα και μέσα στην πόλη, χωρίς να δείχνει το βάρος που φλερτάρει με τους 2 τόνους. Συνολικά το νέο Q5 εμπνέει απόλυτη σιγουριά με την υψηλή του πρόσφυση, τη συγκλονιστική σταθερότητα στο ταξίδι, αλλά και τα εντυπωσιακά σε απόδοση φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 35,5 μ.).
Από την άλλη, η αερανάρτηση χαρίζει και έξτρα εκτός δρόμου ικανότητες, αφού με την αύξηση της απόστασης από το έδαφος η υπέρβαση εμποδίων γίνεται απροβλημάτιστα. Η τετρακίνηση δεν χαμπαριάζει, ωστόσο τα όρια θα βάλουν τα ελαστικά, αν και το 99,99% των αγοραστών θα καλυφθεί και με το παραπάνω στις αποδράσεις από την καθημερινότητα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο Audi Q5 Diesel Hybrid με 204 PS |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Συγκλονιστική ποιότητα, έως 3 οθόνες και πιο ευρύχωρο |
Σελίδα 4 | Kινητήρας-Επιδόσεις: Επιμένει στο diesel και καλά κάνει |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Δυναμικό κράτημα και κορυφαία άνεση, σπουδαία η αερανάρτηση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |