2 φωτογραφίες »

Οι επιδόσεις του Audi e-tron είναι συναρπαστικές με την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 664 Nm (με boost) να σε πιέζει στο κάθισμα όταν πατάς αποφασιστικά το γκάζι.

Κινητήρες: Επιταχύνει δαιμονισμένα

38.682 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2019)

Για την κίνηση του e-tron φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες: Αυτός που κινεί τους εμπρός τροχούς  είναι τοποθετημένος εγκάρσια και αποδίδει 170 ίππους, ενώ ο πίσω είναι διαμήκης με 190 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς των 360 ίππων φτάνει στους 408 με τη λειτουργία boost (184 ίπποι ο μπροστινός κινητήρας και 224 ο πίσω), η οποία έχει διάρκεια 8 δλ.. Η συγκεκριμένη λειτουργία δεν είναι διαθέσιμη για μεγαλύτερο διάστημα, προκειμένου να αποφευχθεί η υπερθέρμανση των μπαταριών, παρά την ύπαρξη κυκλώματος που φροντίζει για τη διατήρηση της σωστής θερμοκρασίας. Το boost ωφελεί και την ροπή και τα 561 Nm γίνονται 664 Nm.

Σε κάθε περίπτωση  και παρά το τεράστιο βάρος του, το e-tron επιταχύνει δαιμονισμένα. Η επιτάχυνση είναι συνεχής, χωρίς ξεσπάσματα, ενώ και το παραμικρό πάτημα του γκαζιού μετατρέπεται σε τίναγμα προς τα εμπρός. Οι επιδόσεις με το γκάζι στο πάτωμα και επιλεγμένο το πρόγραμμα Dynamic είναι καταιγιστικές, όπως φάνηκε στις μετρήσεις μας: 0-100 σε 5,6 δλ (0,1 δλ λιγότερο από τα 5,7 δλ. που κάνει λόγο η Audi), ενώ για την επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα απαιτούνται 2,9 δλ. Τα 80-120 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 3,5 δλ.. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 200 χλμ./ώρα. Το e-tron μπορεί να ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση καλύπτοντας το 30% της αυτονομίας. Μάλιστα για επιβράδυνση μέχρι και 0,3 g, ήτοι το 90% των περιπτώσεων της καθημερινότητας, το φρενάρισμα γίνεται μόνο μέσω των ηλεκτροκινητήρων. Ο βαθμός ανάκτησης στο άφημα του γκαζιού μπορεί να ρυθμιστεί σε 3 επίπεδα μέσω των paddles του τιμονιού. Δεν υπάρχουν σχέσεις. Το αυτόματο κιβώτιο με πλανητικό σύστημα γραναζιών έχει μία σχέση και όπισθεν φυσικά.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
OPEL