Δοκιμάζουμε το Honda Civic στην έκδοση με τον 1.500άρη turbo VTEC κινητήρα απόδοσης 182 ίππων που συνδυάζεται με το αυτόματο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Δείτε πως τα καταφέρνει στο δρόμο, που κερδίζει, αλλά και που υστερεί σε σχέση με το χειροκίνητο κιβώτιο.

Το αυτόματο Civic παραμένει άνετο και ασφαλές, όμως στερεί λίγη από την σπορ του υπόσταση σε δρόμο με στροφές και δη όταν χρειάζεται ακρίβεια στην δοσολογία σε γκάζι.

Δοκιμή: Αυτόματο Honda Civic με 182 PS

56.577 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2017)

Η γκάμα του νέου Honda Civic συμπληρώνεται από την πιο «πρακτική» στην καθημερινότητα έκδοση που έρχεται να συνδυάσει τις δυναμικές επιδόσεις που ορίζουν οι 182 ίπποι του 1,5 λτ. VTEC Turbo κινητήρα, με την ευκολία που προσφέρει το αναβαθμισμένο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Η Honda επιμένει στο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων και το επαναφέρει σε μια αναβαθμισμένη του μορφή και στο νέο Civic, διαθέσιμο προαιρετικά στις δύο –προς το παρόν- εκδόσεις του με τους VTEC Turbo κινητήρες του 1,0 και των 1,5 λίτρων, με επιπλέον κόστος 1.500 ευρώ.Εμείς δοκιμάζουμε αυτό το κιβώτιο σε συνδυασμό με την ισχυρή έκδοση των 1,5 λίτρων με τους 182 ίππους που συνδυάζει έτσι με πολύ όμορφο τρόπο την ευκολία ενός «αυτόματου», με τις δυναμικές επιδόσεις.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Σχολιάστε
Διαβάστε περισσότερα για το HONDA CIVIC