Στον ανοιχτό δρόμο μακριά από την καμπίνα θα μείνουν και οι θόρυβοι από την κύλιση ή τον αέρα, όπου σε συνδυασμό με το στιβαρό του πάτημα θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
2 Φωτογραφίες »

Στον ανοιχτό δρόμο μακριά από την καμπίνα θα μείνουν και οι θόρυβοι από την κύλιση ή τον αέρα, όπου σε συνδυασμό με το στιβαρό του πάτημα θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά

33.727 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2024)

Διαβάσαμε στη δοκιμή του «απλού» VW Polo για τον 3κύλινδρο 1,0 TSI των 95 ίππων. Σε εκείνο το μοντέλο η παρουσία χειροκίνητου κιβωτίου (5 σχέσεων) είναι χάντικαπ που περιορίζει σημαντικά το εύρος «δράσης» του μοντέλου. Αντιθέτως το DSG κιβώτιο διευκολύνει σημαντικά το Polo, σε διάφορους τομείς. Για ένα αυτοκίνητο 95 ίππων οι ρεπρίζ επιδόσεις είναι ικανοποιητικές (60-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ.), με τη διαφορά σε μεγαλύτερες ταχύτητες να είναι στα 6,5 δλ. συγκριτικά με το χειροκίνητο Polo (8,3 αντί για 14,8 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα). Ναι, στις χαμηλές στροφές υπάρχει μία κάποια ραθυμία, αλλά στις καθημερινές μετακινήσεις θα εξυπηρετήσει και με το παραπάνω. Τέτοιες είναι οι συνθήκες που ευνοούνται από τη τεχνική φύση του Polo, το οποίο μέσα στην πόλη «καίει» λίγο πάνω από 7,5 λίτρα, νούμερο αρκετά καλό για ένα καθαρά βενζινοκίνητο αυτοκίνητο (6,8 λτ./100 χλμ. η μέση πραγματική κατανάλωση). Θυμίζουμε ότι δεν υπάρχει κάποια Eco ρύθμιση του κινητήρα που να «ρίχνει» ακόμη περισσότερο την κατανάλωση.


Ο 1,0 TSI των 95 ίππων έχει ελαστικότητα και δύναμη ως τον κόφτη, αλλά αν πιεστεί ακουστεί η χαρακτηριστική τρικύλινδρη χροιά του.
2 Φωτογραφίες »

Ο 1,0 TSI των 95 ίππων έχει ελαστικότητα και δύναμη ως τον κόφτη, αλλά αν πιεστεί ακουστεί η χαρακτηριστική τρικύλινδρη χροιά του.

 
Περνώντας, τώρα, στο κομμάτι της οδικής συμπεριφοράς, η ποιότητα κύλισης είναι αυτό που θα εκτιμήσεις περισσότερο πίσω από το τιμόνι του Polo. Δεν είναι μόνο η υποκειμενική αίσθηση αλλά και οι αντικειμενικές μετρήσεις από το AutoΤρίτη Test Center. Το αυτόματο Polo είναι το 2ο πιο ήσυχο μικρό αυτοκίνητο σε ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα (67,4 dB) χάρη στο καλό bound-rebound της ανάρτησης που δεν αφήνει να περνούν θόρυβοι και δονήσεις στην καμπίνα. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς, το τιμόνι παρέχει σωστή πληροφόρηση και το Polo καθίσταται ικανοποιητικά αποτελεσματικό, με την άνεση πάντως να έχει... τον πρώτο λόγο σε σχέση με το fun to drive. Τέλος, στο μέσο όρο της κατηγορίας είναι το φρενάρισμα από τα 100 χλμ./ώρα (38,4 μέτρα).

Σελίδα 1Δοκιμή: Αυτόματο VW Polo 1,0 TSI με 95 άλογα στη «βασική»
Σελίδα 2Σχεδίαση - Εσωτερικό - Εγγύηση - Εξοπλισμός
Σελίδα 3Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & αναλυτικός εξοπλισμός
test center
NEXEN NFERA PRIMUS