ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Η οδηγική ευχαρίστηση σε προτεραιότητα

1.044 Επισκέψεις στο άρθρο (7/10/2025)
Το πακέτο M Sport τονίζει το σπορτίφ οδηγικό χαρακτήρα, αλλά είναι κάπως κουραστικό στην καθημερινότητα, τη στιγμή που μεγάλος κύκλος στροφής (11,7 μ.) δεν είναι ό,τι καλύτερο για την ευελιξία στην πό
2 Φωτογραφίες »

Το πακέτο M Sport τονίζει το σπορτίφ οδηγικό χαρακτήρα, αλλά είναι κάπως κουραστικό στην καθημερινότητα, τη στιγμή που μεγάλος κύκλος στροφής (11,7 μ.) δεν είναι ό,τι καλύτερο για την ευελιξία στην πόλη.

Ο οδήγηση της BMW 120 είναι μια ευχάριστη εμπειρία με το μικρομεσαίο οικογενειακό της γερμανικής φίρμας να έχει σαφή σπορτίφ προσανατολισμό. Από τη μια είναι ο δυνατός και εύρωστος κινητήρας, με τα 170 άλογά του να επιταχύνουν γρήγορα το αμάξωμα, ενώ οι εναλλαγές ταχυτήτων είναι γρήγορες και ομαλές, ειδικά με τη χρήση των paddles πίσω από το τιμόνι. Μάλιστα, άξιο αναφοράς είναι το παρακάτω στοιχείο: Κρατώντας πατημένο για λίγο το αριστερό paddle, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου ενεργοποιεί τη λειτουργία «boost», που διαρκεί για 10 δευτερόλεπτα, επιλέγει τόσο την ιδανική σχέση στο κιβώτιο όσο και το sport mode, δίνοντας μια επιπλέον μικρή ώθηση από τον ηλεκτροκινητήρα.


Η δυναμική συμπεριφορά της BMW 120 έχει ένα fun to drive χαρακτήρα χάρη στο εξαιρετικό μπροστινό σύστημα, το στιβαρό πλαίσιο και το κορυφαίο κράτημα ως αποτέλεσμα της υψηλής μηχανικής πρόσφυσης Kαι της «σωστής» βοήθειας από τα ηλεκτρονικά.
2 Φωτογραφίες »

Η δυναμική συμπεριφορά της BMW 120 έχει ένα fun to drive χαρακτήρα χάρη στο εξαιρετικό μπροστινό σύστημα, το στιβαρό πλαίσιο και το κορυφαίο κράτημα ως αποτέλεσμα της υψηλής μηχανικής πρόσφυσης Kαι της «σωστής» βοήθειας από τα ηλεκτρονικά.


Από την άλλη είναι η δυναμική συμπεριφορά που έχει έναν fun to drive χαρακτήρα χάρη στο εξαιρετικό μπροστινό σύστημα με το ακριβές και μεστό σε αίσθηση τιμόνι, το στιβαρό πλαίσιο και το κορυφαίο κράτημα ως αποτέλεσμα της υψηλής μηχανικής πρόσφυσης από την ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση (με γόνατα μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) και της «σωστής» βοήθειας από τα ηλεκτρονικά. Έτσι, η BMW 120 θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο και στην πιο απαιτητική διαδρομή με στροφές, ειδικά με το M Sport πακέτο που έχει μεγαλύτερα ζαντολάστιχα και την προσαρμοστική ανάρτηση M, η οποία αφενός φέρνει το αμάξωμα κατά 8 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος και αφετέρου διαθέτει πιο σφιχτές ρυθμίσεις. Παράλληλα μπορεί να μεταβάλλει την απόσβεσή της αναλόγως των οδηγικών συνθηκών, ενώ η μπάρα θόλων εμπρός «δένει» ακόμα παραπάνω το ήδη άκαμπτο πλαίσιο, δημιουργώντας μια «μονοκόμματη» αίσθηση που σου επιτρέπει να πιέσεις την 120 στο όριο.

Στην υψηλή οδηγική αίσθηση συμβάλουν και τα σπορ καθίσματα που συγκρατούν, χωρίς να κουράζουν το σώμα. Όταν έρθει η ώρα να πέσεις στα φρένα, έχεις ως σύμμαχο ένα αποδοτικό σύστημα πέδησης που αυξάνει την αυτοπεποίθησή σου, με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα να είναι 36,9 μέτρα.

Από την άλλη, το πακέτο M Sport που συνδυάζεται με ζάντες 19 ιντσών και ελαστικά 225/40 είναι κουραστικό στην καθημερινότητα σε περίπτωση που κινείσαι σε οδόστρωμα με κακοτεχνίες (τι πιο σύνηθες για την ελληνική άσφαλτο), ενώ ο μεγάλος κύκλος στροφής (11,7 μ.) δεν είναι ό,τι καλύτερο για την ευελιξία στην πόλη. Σε γενικές γραμμές πάντως η ηχομόνωση της καμπίνας κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, και η συνολική ποιότητα κύλισης είναι «σωστή». Το τελευταίο είναι ακόμα πιο εμφανές σε ανοιχτό δρόμο, όπου η BMW 120 εμφανίζει χαμηλό αεροδυναμικό θόρυβο, ούσα τόσο ξεκούραστη, όσο και σταθερή.

Σελίδα 1Δοκιμή: BMW 120 -Premium οικογενειακό με 170 άλογα & σπορ αίσθηση
Σελίδα 2Σχεδίαση: Δυναμική κομψότητα
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: Top ποιότητα και μοντέρνο design, μικρό το πορτ-μπαγκάζ
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: «Δυνατές» επιδόσεις με λογική κατανάλωση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Η οδηγική ευχαρίστηση σε προτεραιότητα
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά