Sπινθηροβόλα i3 και με μπόνους αυτονομίας

34.680 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2018)

Ο ηλεκτροκινητήρας BMW eDrive της i3s εδρεύει μεταξύ των δύο πίσω τροχών, όπου και μεταδίδεται η κίνηση, αποδίδοντας ισχύ 184 ίππων με τα 270 Nm ροπής να είναι διαθέσιμα από την πρώτη στιγμή που ο οδηγός βυθίζει το πεντάλ του γκαζιού. Η ενέργεια αντλείται από μία μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 94 Ah, ενώ το σύνολο συνεπικουρεί ένας δικύλινδρος βενζινοκινητήρας 647 κ.εκ. ισχύος 38 ίππων με ντεπόζιτο 9 λτ., που λειτουργεί ως γεννήτρια φόρτισης της πρώτης, χαρίζοντας μπόνους αυτονομίας έως και 100 πραγματικά χιλιόμετρα στον οδηγό.

Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, η εταιρεία υπόσχεται 12,5 kWh/100 χλμ., εντούτοις στην πραγματικότητα είδαμε νούμερα περί τις 16 kWh/100 χλμ., χωρίς ωστόσο να εστιάζουμε στην οικονομική οδήγηση έχοντας ενεργοποιημένο τον κλιματισμό στο auto σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής. Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση, όμως, το κόστος μετακίνησης ορίζεται περίπου στα 3 ευρώ/100 χλμ., με το καθαρό κόστος του ρεύματος να αγγίζει τα 1,57 ευρώ/100 χλμ. (τιμή kWh: 0,0946 ευρώ), βάσει πάντα των χρεώσεων της ΔΕΗ.

Αναφορικά με τη φόρτιση, σε οικιακή πρίζα διαρκεί 11 ώρες έως το 80%, ενώ ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων όταν ο οδηγός αφήσει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού, οπότε και το αυτοκίνητο αυτόματα φρενάρει, με τον ηλεκτροκινητήρα να στέλνει πίσω την ενέργεια στις μπαταρίες. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda