Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει εμφατικά, δεν αγχώνει η αυτονομία

(11/11/2025)
Η εκρηκτική επιτάχυνση των 4,5 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα «βγάζει» μάτια σε ένα ηλεκτρικό 2,5 τόνων, με τις μετρήσεις μας να συμφωνούν με την υπόσχεση της BYD, η οποία μάλιστα προσθέτει το νούμερο αυτό στ

Η εκρηκτική επιτάχυνση των 4,5 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα «βγάζει» μάτια σε ένα ηλεκτρικό 2,5 τόνων, με τις μετρήσεις μας να συμφωνούν με την υπόσχεση της BYD, η οποία μάλιστα προσθέτει το νούμερο αυτό στο πίσω μέρος, κάτω από το όνομα του μοντέλου.

To Sealion 7 της δοκιμής είναι αυτό με τους δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν 218 ίππων μπροστά και έναν 313 ίππων πίσω) για τετρακίνηση και συνδυαστική απόδοση 530 ίππων με 690 Nm ροπής (υπάρχει και πισωκίνητη έκδοση 313 ίππων) και την «καλή» μπαταρία των 91,3 kWh (με 2.000 ευρώ λιγότερα προσφέρεται η στάνταρ μπαταρία των 82,5 kWh). Η Blade Battery είναι LFP σχεδιασμένη και κατασκευασμένη in-house (μην ξεχνάμε πως η BYD ξεκίνησε ως κατασκευαστής μπαταριών). Αυτό σημαίνει πως δεν έχει πολύτιμα μέταλλα όπως κοβάλτιο ή νικέλιο, ενώ γίνεται περιορισμένη ποσότητα λιθίου, κάτι που σύμφωνα με τη BYD έχει οικονομικά και περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα μαζί με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (πάνω από 5.000 κύκλους φόρτισης), μειωμένη φθορά και λιγότερες πιθανότητες ανάφλεξης σε σχέση με την τεχνολογία μπαταριών ιόντων λιθίου. 


Στην πράξη η ναυαρχίδα της BYD είναι όσο εκρηκτική περιμένει κανείς από την ονομαστική απόδοση. Με επιλεγμένο το Sport πρόγραμμα λειτουργίας, η επιτάχυνση -παρότι μιλάμε για ένα σύνολο 2,5 τόνων- είναι ομολογουμένως εντυπωσιακή, κάτι που αποτυπώθηκε και στις μετρήσεις μας. Έχουμε και λέμε λοιπόν 0-100 σε 4,5 δλ. (όσο υπόσχεται και η BYD), 0-400 μ. σε 13 δλ, με ταχύτητα εξόδου170,5 χλμ./ώρ και τελική ταχύτητα 215 χλμ./ώρα. Όσο για τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, είναι τόσο δυναμικές και το τίναγμα τόσο ακαριαίο, που σίγουρα απαιτούν την προσοχή του οδηγού για τη διατήρηση των σωστών αποστάσεων από προπορευόμενα οχήματα: 30-80 χλμ./ώρα σε 2,0 δλ., προσπέρασμα 60-100 σε 2,1 δλ. και 80-120 γίνεται σε 2,9 δλ.. 

Και η αυτονομία; Από τις μετρήσεις μας σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση ενέργειας με 22,5 kWh/100 χλμ. κρατήθηκε κοντά στις εργοστασιακές υποσχέσεις για 21,9 kWh/100 χλμ. Αυτό και με δεδομένη την ωφέλιμη χωρητικότητα των 91,3 kWh μας δίνει μια αυτονομία περί των 405 χλμ. (έως 502 χλμ. υπόσχεται η BYD). Στην πόλη, η κατανάλωση που μετρήσαμε ήταν αρκετά πιο χαμηλή (17,0 kWh/100 χλμ.) ή με άλλα λόγια κάνεις σχεδόν 540 χλμ. με μια φόρτιση, ξεχνώντας ουσιαστικά αυτήν την υπόθεση. Οι μετρήσεις για αυτονομία στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα (με Normal πρόγραμμα λειτουργίας και κλιματισμό), έδειξαν πως το Sealion 7 βγάζει 392 χλμ., έχοντας τη βοήθεια της καλής αεροδυναμικής που δεν ανεβάζει πολύ την κατανάλωση σε σχέση με την οδήγηση στην καθημερινότητα.

Σελίδα 1Δοκιμή BYD Sealion 7 Excellence AWD -Κομψό SUV με 530 PS & «σωστή» τιμή
Σελίδα 2Σχεδίαση: Κεντρίζει το ενδιαφέρον
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο, «φορτωμένο» και με άνετους χώρους
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει εμφατικά, δεν αγχώνει η αυτονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ισορροπημένο και αποτελεσματικό
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά