Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ισορροπημένο και αποτελεσματικό

(11/11/2025)
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση ισορροπεί εξαιρετικά ανάμεσα στη σφιχτή ρύθμιση για έλεγχο της κλίσης από τη μια και στην ενδοτικότητα από την άλλη.
2 Φωτογραφίες »

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση ισορροπεί εξαιρετικά ανάμεσα στη σφιχτή ρύθμιση για έλεγχο της κλίσης από τη μια και στην ενδοτικότητα από την άλλη.

Η κορυφαία έκδοση του Sealion 7 αποδείχτηκε απρόσμενα ευχάριστη στην οδήγηση όντας σε τελική ανάλυση πιο ευκίνητη και ευέλικτη από όσο περιμένεις, κρύβοντας σε μεγάλο βαθμό το βάρος και τον όγκο της, ακόμα και μέσα στην πόλη. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς ανάρτηση ισορροπεί εξαιρετικά ανάμεσα στη σφιχτή ρύθμιση για έλεγχο της κλίσης από τη μια και στην ενδοτικότητα από την άλλη. Έτσι λειαίνει αποτελεσματικά και αθόρυβα τις περισσότερες κακοτεχνίες (ακόμα και στη Sport ρύθμιση) παρότι μάλιστα το σύνολο «κάθεται» σε τροχούς 20 ιντσών. Αυτοί με τη σειρά τους μάλιστα, προσφέρουν υψηλή μηχανική πρόσφυση (245/45 ελαστικά), για κράτημα και σταθερότητα ακόμα και σε μια κλειστή στροφή, χαρακτηριστικό που ενισχύεται φυσικά από τα θεόφαρδα μετατρόχια (1.660 χλστ. εμπρός-πίσω), την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση και την πληθώρα των στάνταρ ηλεκτρονικών συστημάτων, όπως το Intelligence Torque Adaption Control. Αυτό φροντίζει για την ιδανική κατανομή ροπής σε κάθε άξονα και κάθε τροχό ξεχωριστά. 


Τα φαρδιά ελαστικά προσφέρουν υψηλή μηχανική πρόσφυση, για κράτημα και σταθερότητα ακόμα και σε μια κλειστή στροφή, χαρακτηριστικό που ενισχύεται φυσικά από τα θεόφαρδα μετατρόχια (1.660 χλστ. εμπρός-πίσω) και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση.
2 Φωτογραφίες »

Τα φαρδιά ελαστικά προσφέρουν υψηλή μηχανική πρόσφυση, για κράτημα και σταθερότητα ακόμα και σε μια κλειστή στροφή, χαρακτηριστικό που ενισχύεται φυσικά από τα θεόφαρδα μετατρόχια (1.660 χλστ. εμπρός-πίσω) και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση.


Ικανοποιητικό σε ακρίβεια και βάρος είναι το τιμόνι, που τιμά τα διπλά ψαλίδια της μπροστινής ανάρτησης, ενώ ουσιαστικό παράπονο δεν έχουμε από τα φρένα, τα οποία τελικά έχουν την αντοχή να κοντρολάρουν ένα ηλεκτρικό 2,5 τόνων . Πάντως τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα φρενάρουν πιο δυνατά (100-0 χλμ./ώρα 38,9 μ. για το κορυφαίο BYD Sealion 7). Πάντως και σε αυτό το BYD μας προκαλεί έκπληξη, που υπάρχουν μόνο δύο επίπεδα ανάκτησης ενέργειας και μάλιστα χωρίς paddles και χωρίς δυνατότητα one-pedal οδήγησης.

Σελίδα 1Δοκιμή BYD Sealion 7 Excellence AWD -Κομψό SUV με 530 PS & «σωστή» τιμή
Σελίδα 2Σχεδίαση: Κεντρίζει το ενδιαφέρον
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο, «φορτωμένο» και με άνετους χώρους
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει εμφατικά, δεν αγχώνει η αυτονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ισορροπημένο και αποτελεσματικό
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά