Το «κοφτερό» τιμόνι και η πίσω κίνηση χαρίζουν στο Born των 231 ίππων συμμετοχικότητα, χωρίς ωστόσο να το νιώθεις «νευρικό».
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το «κοφτερό» τιμόνι και η πίσω κίνηση χαρίζουν στο Born των 231 ίππων συμμετοχικότητα, χωρίς ωστόσο να το νιώθεις «νευρικό».

Στο δρόμο: Με περισσότερο μπρίο

27.774 Επισκέψεις στο άρθρο (26/11/2023)

Το πακέτο e-Boost χαρίζει περισσότερο μπρίο στο Cupra Born στοιχείο που τονίζει την δυναμική του συμπεριφορά και τον ευχάριστο οδηγικό του (για ηλεκτρικό) χαρακτήρα. Το «κοφτερό» τιμόνι και η πίσω κίνηση χαρίζουν στο Born των 231 ίππων συμμετοχικότητα, χωρίς ωστόσο να το νιώθεις «νευρικό», ακόμα και στη λειτουργία CUPRA που προσθέτει βάρος στο τιμόνι επεμβαίνει και στην (έξτρα) ρυθμιζόμενη (σε 15 βαθμίδες) ανάρτηση. Ακόμα και σε δρόμο με στροφές, το Born με το e-Boost, κρύβει περίτεχνα το αυξημένο βάρος του χωρίς υποστροφή λόγω της αδράνειας, ακόμα και σε σβέλτο ρυθμό. Στην έντονη πίεση θα αντιδράσει με μια ευχάριστη υπερστροφική προδιάθεση, όσο βέβαια στο επιτρέψουν τα ηλεκτρονικά. Πολύ καλά και τα φρένα που έχουν δύναμη και σχετικά καλή αίσθηση.


Την παράσταση κλέβει η ανάρτηση που παρά τους μεγάλους τροχούς και τα 1.800+ κιλά τα καταφέρνει περίφημα στην απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος αλλά και στον πλήρη έλεγχο του αμαξώματος.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Την παράσταση κλέβει η ανάρτηση που παρά τους μεγάλους τροχούς και τα 1.800+ κιλά τα καταφέρνει περίφημα στην απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος αλλά και στον πλήρη έλεγχο του αμαξώματος.


Βέβαια μην ξεχνάμε πως το Born είναι ένα καθημερινό οικογενειακό μοντέλο, όπου και σε αυτόν τον τομέα τα καταφέρνει μια χαρά. Θα εκτιμήσεις την ευελιξία του (10,15 μ. κύκλος στροφής, όσο ενός μικρού μοντέλου), αλλά και την καλή περιφερειακή ορατότητα που προσφέρουν τα μεγάλα πλαϊνά τζάμια (το πίσω είναι μικρό). Ωστόσο, την παράσταση κλέβει η ανάρτηση που παρά τους μεγάλους τροχούς και τα 1.800+ κιλά τα καταφέρνει περίφημα στην απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος αλλά και στον πλήρη έλεγχο του αμαξώματος. Με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, θα περάσει τις ανωμαλίες χωρίς να θορυβεί ή να φέρνει κραδασμούς στην καμπίνα και ταυτόχρονα θα ελέγξει απόλυτα την κλίση και τις αντιδράσεις στις στροφές.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ηλεκτρικό CUPRA Born με 231 άλογα
Σελίδα 2Κινητήρας-Μπαταρία: Επιδόσεις που ηλεκτρίζουν, αλλά μικρή αυτονομία
Σελίδα 3Στο δρόμο: Με περισσότερο μπρίο
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center