3 φωτογραφίες »

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ισχυρός και πολιτισμένος

31.573 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2020)

Ο 1,2 βενζινοκινητήρας καταφέρνει να κινήσει πολύ άνετα το αμάξωμα του γαλλικού SUV σε όλο το φάσμα περιστροφής του, χάρη στο δυνατό τράβηγμα από χαμηλά μέχρι και σχεδόν τις 5.000 σ.α.λ., ενώ παράλληλα καταφέρνει να μην εισέρχεται θόρυβος στην καμπίνα, ούτε να γίνεται εύκολα αντιληπτό πως πρόκειται για τρικύλινδρο σύνολο. 

Όσον αφορά στο κιβώτιο ΕΑΤ8, είναι από τα πιο καλά αυτόματα της αγοράς, όπως έχουμε δει και σε άλλες εφαρμογές του, έχοντας σωστά ρυθμισμένο βήμα και ομαλές, γρήγορες αλλαγές. Σχεδιαστικά μάλιστα σε κερδίζει και ο επιλογέας τύπου αεροπορικού joystick που δίνει έξτρα πόντους στην αισθητική της καμπίνας.

Ο συνδυασμός κινητήρα-κιβωτίου δείχνει να έχει εξαιρετική χημεία, δίνοντας πολύ καλές επιδόσεις στο γαλλικό SUV, ειδικά όσον αφορά στις ρεπρίζ, με 6,1 δλ. και 8,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και το 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Μάλιστα συγκριτικά με τη χειροκίνητη έκδοση είναι και ελάχιστα οικονομικότερο με κατανάλωση 8,6 λτ./100 χμ., νούμερο που πάντως είναι λίγο πάνω από το μ.ο. της κλάσης.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

AUTOFIT PASXA
4green