Δοκιμάζουμε τον Γάλλο εκπρόσωπο στα premium GTi: DS3 Performance με 208 άλογα, Torsen διαφορικό και πολλά ακόμη καλούδια. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Μάθετέ τα όλα στην αναλυτική μας δοκιμή.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμάζουμε τον Γάλλο εκπρόσωπο στα premium GTi: DS3 Performance με 208 άλογα, Torsen διαφορικό και πολλά ακόμη καλούδια. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο; Μάθετέ τα όλα στην αναλυτική μας δοκιμή.

Δοκιμή: DS3 GT Performance

75.334 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2018)

Γαλλικό GTi με τα όλα του! H DS βαδίζοντας στα χνάρια της premium κατηγορίας στα hothatch διαθέτει στη γκάμα της το DS3 Performance, που εντυπωσιάζει με τις επιλογές αισθητικής βελτίωσης, αλλά και τις επιδόσεις του.

What is new
- Turbo κινητήρας 1,6 λτ. με 208 άλογα
- Καίει 9,4 λτ./100 χλμ.

Το «καυτό» GTi τα καταφέρνει πολύ καλά σε καλής ποιότητας στριφτερές διαδρομές, αλλά και σε ανοιχτές καμπές, παρόλο που η αίσθηση του τιμονιού δεν προκαλεί ενθουσιασμό.

Το «καυτό» GTi τα καταφέρνει πολύ καλά σε καλής ποιότητας στριφτερές διαδρομές, αλλά και σε ανοιχτές καμπές, παρόλο που η αίσθηση του τιμονιού δεν προκαλεί ενθουσιασμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Με Torsen διαφορικό
- Κοστίζει από 32.987 ευρώ
 
Το DS3 είναι άμεσα συνυφασμένο με το trendy στυλ και το νεανικό design, όμως στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης Performance τα πράγματα αλλάζουν, καθώς προστίθενται σπορ στοιχεία σε εμφάνιση, στήσιμο και οδική συμπεριφορά. Αλλωστε, ακόμη και στις απλές του εκδόσεις, το premium μικρό προβάλλει στα κύρια χαρακτηριστικά του έναν αθλητικό χαρακτήρα, κάτι που στο μοντέλο της δοκιμής περνά σε άλλα level. Πρώτος σταθμός, η εμφάνιση…
 
Εμφάνιση: Κύριος, μα και αλήτης
Κοιτώντας απ` έξω το μοντέλο της δοκιμής αντιλαμβάνεσαι ότι έχει άγριες διαθέσεις. Παρόλο που δεν παρατηρούνται μεγάλες αισθητικές αλλαγές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του DS3, υπάρχουν λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως τα σπόιλερ που μικραίνουν την απόσταση από το έδαφος, οι 18άρες ζάντες που στο εσωτερικό τους φιλοξενούν τα μεγάλα δισκόφρενα της Brembo, τα λογότυπα DS Performance στο πλάι αλλά και ο αεροδυναμικός διαχύτης που συνοδεύεται από τη διπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Αυτά είναι μερικά από τα στοιχεία που προδίδουν ότι πρόκειται για μια πολύ ειδική έκδοση. Ας δούμε όμως τι κάνει στην πράξη…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
MAXUS SAIC
EREVNA HLEKTRIKA