Είτε με, είτε χωρίς τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων, το Focus είναι το καλύτερο οδηγικά μικρομεσαίο αυτοκίνητο της αγοράς. Απλώς σε αυτή την έκδοση το διαπιστώνεις αβίαστα…

Στο δρόμο: Από το καλό… στο καλύτερο

150.334 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2019)

Οι μηχανικοί της Ford έκαναν εξαιρετική δουλειά με την αρχιτεκτονική και τη ρύθμιση του νέου Focus, τόσο ώστε να καμφθούν οι «αδυναμίες» του ημιάκαμπτου άξονα που χρησιμοποιεί στις μικρότερες εκδόσεις του. Το Focus όμως όντας το μοντέλο που μας «έμαθε» τους πολλαπλούς συνδέσμους συνεχίζει να τους υιοθετεί και όταν αυτό συμβαίνει -όπως στο μοντέλο της δοκιμής-, η οδηγική απόλαυση απογειώνεται.

Σύμφωνοι, είναι λίγες οι φορές που θα αντιληφθείς τη διαφορά αφού όλα τα Focus είναι εξαιρετικά οδηγικά, όταν όμως την αντιληφθείς θα συμπεράνεις εύκολα πως δεν υπάρχει άλλο μικρομεσαίο σήμερα που να «κάθεται» έτσι στο δρόμο. Και δεν είναι τόσο η διαφορά σε αίσθηση (που υφίσταται), όσο η αποτελεσματικότητα της ανάρτησης τόσο στις διαδοχικές κυρίως ανωμαλίες του δρόμου όσο πολύ περισσότερο σε κλειστά στριφτερά κομμάτια.

Ο τρόπος που αυτό το Focus τοποθετείται πριν αλλά και στο εσωτερικό της στροφής και η ακρίβεια του συνόλου σε μικροδιορθώσεις από το τιμόνι, θυμίζει εστιασμένες σπορ κατασκευές με πολλαπλάσιο κόστος. Ακόμα και στην υπερβολή παραμένει προβλέψιμο, με το ESP που δεν απενεργοποιείται πλήρως να επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει την συμπεριφορά του ανάλογα. Την ίδια στιγμή όμως, και παρά την σφιχτή και «χαμηλωμένη» ανάρτηση της έκδοσης ST-Line, το Focus παραμένει αρκούντως άνετο και με εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen