Τόσο ο κινητήρας των 150 ίππων όσο και το 6τάχυτο κιβώτιο ενισχύουν τον ευχάριστο οδηγικά χαρακτήρα του Focus και της έκδοσης ειδικότερα.

    Κινητήρας-Κιβώτιο: Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

    150.317 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2019)

    Ο 1,5 λτ. EcoBoost κινητήρας του Focus είναι τρικύλινδρος και ενσωματώνει σύστημα απεμπλοκής του μεσαίου κυλίνδρου, για περιορισμό της κατανάλωσης. Όταν συμβεί αυτό και μόνον αντιλαμβάνεται ο οδηγός ένα μικρής έντασης κροτάλισμα, αφού κατά τα άλλα και σε συνθήκες φορτίου, διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα και την επάρκεια ισχύος του. Οι 150 ίπποι του επαρκούν για να του χαρίσουν καλές τιμές επιδόσεων, ενώ και στην πράξη συμπληρώνουν τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της έκδοσης αυτής. Προς αυτή την κατεύθυνση βρίσκεται και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με το θετικό κούμπωμα. Αναλογικά με τις επιδόσεις, ο κινητήρας αυτός δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις σε καύσιμο με μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες στα 7,8 λτ./100 χλμ..

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ELASTIKA 2024
    NISSAN