To μεγάλο crossover της Ford, που καίει λιγότερο και από το Fiesta: H plug-in υβριδική έκδοση του Kuga σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη Ford τη στιγμή που καταφέρνει στην πράξη κορυφαία οικονομία ακόμα και για οχήματα του είδους.
Με μια ματιά
- Το υβριδικό νέο Kuga, που μπαίνει στην πρίζα
- 225 άλογα και σχεδόν 70 χλμ. πραγματική ηλεκτρική αυτονομία
- Μέση κατανάλωση δοκιμής 3,9 λτ./100 χλμ.
- Από 45.271 ευρώ
Δεν είναι και τόσο εύκολο να διακρίνεις πως το συγκεκριμένο Ford Kuga μέσα του κρύβει plug-in υβριδική τεχνολογία. Μόνο αν παρατηρήσεις το πορτάκι στο μπροστά αριστερά φτερό ή το σηματάκι «Plug-in Hybrid» δεξιά στην πίσω πόρτα θα καταλάβεις πως αυτό το Kuga αποτελεί τη γέφυρα ανάμεσα στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση (που σήμερα είναι ακριβή και χωρίς επαρκείς υποδομές) και στην συνηθισμένη για το αγοραστικό κοινό τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Το Kuga PHEV έχει θερμικό κινητήρα 152 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 132 ίππων και μπαταρία 14,4 kWh. Το ότι είναι διαθέσιμο στην έκδοση ST-Line X σημαίνει πως το αμάξωμα του Kuga, με τις νέες αναλογίες και το γεμάτο Porsche υπονοούμενα μπροστινό μέρος, έχει δεχθεί πληθώρα σπορτίφ λεπτομερειών που τονίζουν το δυναμισμό μαζί με τους τροχούς των 18 ιντσών και τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στην έκδοση ST-Line X προσφέρει επισης, «βαρβάτο» ηχοσύστημα B&O, ημιδερμάτινες επενδύσεις και προβολείς LED, και κοστίζει 45.271 ευρώ.
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιός θα αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τεχνοοικονομικά κριτήρια. Η απόσβεση με το μικρότερο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας δεν επιτυγχάνεται ποτέ...Και τι μεταπωλητική αξία μπορούν να έχουν μετά από 5 χρόνια πχ. (δεν λέω 7 ή 8 χρόνια). Επίσης γιατί ποτέ δεν μας λέτε το κόστος αλλαγής των μπαταριών? Δλδ όσα θα έχω εξοικονομήσει στην 8ετία θα τα ξαναπληρώσω στην αλλαγή των μπαταριών?
...Δινεις πανω απο 20.000 ευρω επιπλεον για να κανεις οικονομια στην βενζινη? Για κοροϊδα ψαχνουν? Αν θελεις οικονομια, απλως αγοραζεις αυτοκινητο με LPG η CNG.
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιός θα αγοράσει ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τεχνοοικονομικά κριτήρια. Η απόσβεση με το μικρότερο κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας δεν επιτυγχάνεται ποτέ...Και τι μεταπωλητική αξία μπορούν να έχουν μετά από 5 χρόνια πχ. (δεν λέω 7 ή 8 χρόνια). Επίσης γιατί ποτέ δεν μας λέτε το κόστος αλλαγής των μπαταριών? Δλδ όσα θα έχω εξοικονομήσει στην 8ετία θα τα ξαναπληρώσω στην αλλαγή των μπαταριών?
...Δινεις πανω απο 20.000 ευρω επιπλεον για να κανεις οικονομια στην βενζινη? Για κοροϊδα ψαχνουν? Αν θελεις οικονομια, απλως αγοραζεις αυτοκινητο με LPG η CNG.
Αν πρέπει να πουλήσω το σπίτι για να πάρω ένα plug in hybrid προτιμώ να μείνω με την βενζίνη μου και να μου μείνει και το σπίτι!!!