Δοκιμή: Νέο Honda e με 154 PS
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέο Honda e με 154 PS

108.475 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2021)

e-nfluencer! Το Honda e έχει όλα όσα χρειάζεται για να μπει στο πάνθεον των εμβληματικών μοντέλων της αυτοκίνησης. Εμφάνιση που συναρπάζει, φουτουριστική τεχνολογία και τις απαραίτητες ρετρό αναφορές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Αν με ρωτήσετε ποιο αυτοκίνητο δοκιμής θα τραβήξει τα περισσότερα βλέμματα μέσα στο 2021, μπορώ να σας πω από τώρα την απάντηση. Τη βίωσα για την ακρίβεια κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης του νέου Honda e, του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της ιαπωνικής εταιρείας, σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Ελάχιστα αυτοκίνητα –και εξωτικά- έχουν δημιουργήσει τέτοιο «wow-effect» στους περαστικούς, όσο το Honda e. Δίχως υπερβολή, δεν υπήρξε ούτε ένας περαστικός που να μην «σκαλώσει» το βλέμμα του. Δεν το συζητάμε πόσα «ωωω κοίτα» ακούστηκαν μέσα σε παρέες…

Δικαιολογημένες πάντως ήταν αυτές οι αντιδράσεις, καθώς το Honda e σε ιντριγκάρει με τη σχεδίασή του. Βέβαια ανακαλύπτοντας το καλύτερα, καταλαβαίνεις ότι έχεις πολλούς περισσότερους λόγους να ενθουσιαστείς. Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Honda φρόντισαν να πρωτοπορήσουν σε αρκετά σημεία και εν τέλει να δημιουργήσουν ένα σύνολο που θα τιμάει τον τίτλο του «πρώτου ηλεκτρικού Honda».

Σχεδίαση: Είναι μίνι, είναι fashion icon 

Το νέο Honda e σχεδιάστηκε και διαμορφώθηκε από την ιαπωνική φίρμα σύμφωνα με το σύγχρονο τρόπο ζωής των ανθρώπων στην πόλη. Ως εκ τούτου έχει τις compact διαστάσεις ενός μίνι οχήματος με μήκος 3.894 χλστ., πλάτος 1.752 χλστ. και ύψος 1.512 χλστ., οι οποίες σε συνδυασμό με το minimal και ρετρομοντέρνο σχεδιασμό διαμορφώνουν ένα άκρως γοητευτικό και παιχνιδιάρικο σύνολο, το οποίο καταφέρνει να έχει το δικό του χαρακτήρα. Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από τις καθαρές γραμμές και επιφάνειες, την στάνταρ γυάλινη πανοραμική οροφή, καθώς επίσης και τις στρογγυλεμένες ακμές, ενώ κοιτώντας πανοραμικά το Honda e, οι θόλοι των τροχών προεξέχουν, βάζοντας έτσι και το δυναμισμό στο παιχνίδι. Το αδιαμφισβήτητο highlight βέβαια, είναι οι στάνταρ κάμερες αντί των εξωτερικών καθρεπτών, ενώ τις εντυπώσεις κερδίζουν και τα στρογγυλά LED σώματα που είναι τοποθετημένα στις άκρες της piano black κλειστής μάσκας. Μια μάσκα που μεταφέρεται αυτούσια (μαζί με τα LED φώτα) και στο πίσω μέρος. Ευπρόσδεκτη λεπτομέρεια οι pop-out χειρολαβές στις τέσσερις πόρτες, καθώς επίσης και η απουσία πλαισίου γύρω από τα τζάμια τους.

Τιμές-εξοπλισμός: Από 29.935 ευρώ με φουλ-έξτρα εξοπλισμό

Το Honda e διατίθεται σε δύο εκδόσεις, τη βασική η οποία αποδίδει 136 ίππους και την ισχυρότερη Advance με 154 ίππους, το μοντέλο που δοκιμάσαμε. Η τιμή εκκίνησης για το ηλεκτρικό μίνι είναι τα 35.740 ευρώ, η οποία μειώνεται στα 29.935 μετά την υπάρχουσα επιδότηση. Αντίστοιχα οι τιμές της ισχυρότερης έκδοσης ορίζονται στα 38.740 ευρώ (χωρίς επιδότηση) και περίπου 34.000 ευρώ με επιδότηση, ποσό που είναι μεν αξιοσέβαστο για mini, όμως  το Honda e συνολικά προσφέρει ποιοτικά και οδηγικά χαρακτηριστικά αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας, ενώ έρχεται και με πολύ πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.

Πιο συγκεκριμένα από τη βασική έκδοση θα συναντήσουμε το Honda SENSING, μια πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόνομη πέδηση με εντοπισμό πεζών και ποδηλατών, adaptive cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας, έξυπνο περιοριστή ταχύτητας και σύστημα έκτακτης κλήσης e-call. Στάνταρ είναι οι ζάντες αλουμινίου 16``.

Αντίστοιχα πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός άνεσης, με προεξάρχον σημείο το σύστημα side mirror, με κάμερες αντί καθρεπτών. Επιπλέον θα συναντήσουμε ηλεκτρικό χειρόφρενο, LED φώτα μπρος-πίσω και προβολείς ομίχλης, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, αυτόματο κλιματισμό, εκκίνηση με κουμπί καθώς και θερμαινόμενα μπροστά καθίσματα. 

Από εκεί και πέρα η έκδοση Advance της δοκιμής μας πέραν των παραπάνω, διαθέτει σύστημα κεντρικού καθρέπτη με κάμερα, το σύστημα Honda Parking Pilot, που παρκάρει αντί για εσάς, σύστημα κάμερας πολλαπλών προβολών και οπισθοπορείας, αναβαθμισμενο σύστημα ήχου, θερμαινόμενο τιμόνι, καθώς και ζάντες αλουμινίου 17``.

Εσωτερικό & Χώροι: Vintage ψηφιακό μωσαϊκό

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
CITARO
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel