• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
20 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Hyundai i10 N-line με 100 PS

45.831 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/12/2020

Διασκεδαστικό: Τα αυτοκίνητα πόλης συνήθως είναι φτιαγμένα για να σε μεταφέρουν από το ένα σημείο στο άλλο οικονομικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα είναι διαφορετικά. Από πολλές απόψεις.


Κινητήρας που αποδίδει 100 άλογα, εμφάνιση με σπορτίφ πινελιές, στήσιμο για να κινηθείς σε σβέλτους ρυθμούς και ένα trendy εσωτερικό είναι συστατικά που δεν συναντάς συχνά στην κατηγορία των μίνι. Βλέπετε, τα μίνι απευθύνονται σε ένα κοινό που πρωταρχικό μέλημά του είναι να κινείται οικονομικά και ευέλικτα μέσα στην πόλη, όμως εδώ έχουμε να κάνουμε με κάτι διαφορετικό, το οποίο μας κέρδισε τόσο αισθητικά, όσο και οδηγικά. 

Αρέσει…
Αναφερόμαστε φυσικά στην έκδοση N-Line του Hyundai i10 η οποία διαφέρει αισθητά από τις συμβατικές εκδόσεις. Οι 3 κόκκινες λεπτομέρειες στη διαφορετικής σχεδίασης μάσκα, η κόκκινη λωρίδα χαμηλά στον προφυλακτήρα, το κόκκινο λογότυπο στην πίσω κολόνα, τα λογότυπα N-Line, τα τρία διαγώνια LED φώτα ημέρας, οι 16άρες ζάντες, αλλά και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης είναι ικανά συστατικά για να μεταμορφώσουν την εμφάνιση του i10 και να του χαρίσουν σπορ εικόνα με αποτέλεσμα να είναι ακόμη πιο όμορφο και να αρέσει στο κοινό που… βράζει το αίμα του. 

Βέβαια, οι N-Line πινελιές δεν εντοπίζονται μόνο στην εξωτερική εμφάνιση, αλλά και στην καμπίνα. Κόκκινες ραφές στο τιμόνι και τα καθίσματα, δερμάτινος επιλογέας με επίσης κόκκινη ραφή, κόκκινα δακτυλίδια στους αεραγωγούς και αλουμινένια πεντάλ αποτελούν τα στοιχεία που διαφοροποιούν την εν λόγω έκδοση. Κατά τα άλλα, το εσωτερικό του i10 χαρακτηρίζεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και εργονομία του, ενώ στα δυνατά σημεία ανήκουν και πάλι οι χώροι, αφού 4 ενήλικες θα καθίσουν άνετα, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος για τα δεδομένα της κατηγορίας (252 λτ.).

Γκαζιάρικο και σφιχτό
Προφανώς και η Hyundai δεν έμεινε σε αισθητικές επεμβάσεις για το μικρό της μοντέλο, αλλά προχώρησε και σε μηχανικές. Πρώτα από όλα και πιο σημαντικό είναι πως κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 1.000άρης κινητήρας 100 ίππων και 172 Nm ροπής με τεχνολογία συνεχώς μεταβαλλόμενης διάρκειας βύθισης των βαλβίδων (CCCD), ένα πρωτοποριακό σύστημα για το οποίο μπορείτε να βρείτε περισσότερα εδώ. Ok, δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όμως οι επιδόσεις του είναι καλές και σίγουρα δεν τις συναντάς στην κατηγορία (0-100 σε 9,9 δλ. που είναι καλύτερο από ό,τι ανακοινώνει ο κατασκευαστής, 60-100 και 80-120 με 4η/5η σε 8,4/13,5 δλ. αντίστοιχα). Στην πράξη, μάλιστα, είναι γεμάτος σε όλο το φάσμα του, όμως εμείς θα θέλαμε ένα 6άρι κιβώτιο καθώς και ένα πρόγραμμα παραμετροποίησης με ECO/SPORT, ώστε να επιλέγεις ανάλογα το πεδίο δράσης. Η κατανάλωση, τέλος, είναι τσιμπημένη, όμως ο χαρακτήρας του μοντέλου δεν προσανατολίζεται αποκλειστικά στην οικονομία.

Περνώντας στο στήσιμο και στην οδική συμπεριφορά, σύμφωνα με την Hyundai το μοντέλο φέρει πιο σφικτή ανάρτηση και παχύτερες αντιστρεπτικές, ενώ βελτιωμένη είναι η αίσθηση από το τιμόνι. Και όντως φαίνεται στην πράξη πως το i10 1,0T N-Line είναι πιο σφικτό από τις απλές εκδόσεις, οι κλίσεις είναι σχετικά περιορισμένες και σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο πατάει γερά στην άσφαλτο. Δεν βγάζει αστείρευτο fun to drive χαρακτήρα, όμως σε κάθε περίπτωση είναι ουδέτερο στη συμπεριφορά του και σε τσιγκλάει να πατήσεις το γκάζι όταν βρεις μια στριφτερή διαδρομή.

Η γνώμη μας 
+ Εμφάνιση μέσα & έξω, επιδόσεις, χώροι
- 5άρι κιβώτιο, απουσία ECO/SPORT mode


Η περίπτωση του Hyundai i10 της δοκιμής αποτελεί μια ευχάριστη εξαίρεση στην κατηγορία των μίνι γιατί συνδυάζει καλά την σπορ εμφάνιση με τις σβέλτες επιδόσεις. Σίγουρα τα 15.490 ευρώ για να την αποκτήσεις ξεφεύγουν από τα όρια της κατηγορίας, όμως αποτελεί κάτι το ιδιαίτερο.

39 διαθέσιμα άρθρα για HYUNDAI  i10

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια