ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: KGM Torres 1,5T 163 PS | SUV-άρα σε τιμή SUV

(6/5/2025)
Δοκιμή: KGM Torres 1,5T 163 PS | SUV-άρα σε τιμή SUV
2 Φωτογραφίες »

Με 31 χιλιάρικα είναι το φθηνότερο μεσαίο SUV της αγοράς.
Έχει τα πάντα όλα σε εξοπλισμό σε συστήματα και οθόνες.
«Τούμπανο» σε εμφάνιση, όλοι το κοιτάνε στο δρόμο.
Με… «παραδοσιακό» 1,5 turbo βενζινοκινητήρα 163 ίππων που καίει 10 λτ./100 χλμ..

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Με 31 χιλιάρικα είναι το φθηνότερο μεσαίο SUV της αγοράς

Το KGM Torres έχει μήκος 4,7 μ. και τοποθετείται στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών SUV (D-SUV). Ωστόσο με τιμή εκκίνησης 30.890 ευρώ για το χειροκίνητο, 4Χ2 μοντέλο (με τρέχουσα προσφορά της αντιπροσωπείας) όχι απλά είναι το φθηνότερο της κατηγορίας του, αλλά ανταγωνίζεται πολλά μοντέλα της αμέσως μικρότερης των μικρομεσαίων SUV (για παράδειγμα το Skoda Karoq 1,5 TSI 150 PS με χειροκίνητο κιβώτιο κοστίζει 30 χιλιάρικα).

Έχει τα πάντα όλα σε εξοπλισμό σε συστήματα και οθόνες

Η ανταγωνιστική τιμή του KGM Torres συνδυάζεται με ένα πληρέστατο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Μεταξύ άλλων στο στάνταρ βασικό εξοπλισμό αγοράζεις αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 12,3 ιντσών και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Φυσικά υπάρχει και μια πλήρης σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης με αυτόματο φρενάρισμα, Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας (LKAS), Ειδοποίηση Εκκίνησης Εμπρόσθιου Οχήματος (FVSA), Ειδοποίηση Προσοχής Οδηγού (DAA), Ειδοποίηση Απόστασης Ασφαλείας (SDA), Σύστημα ειδοποίησης διατήρησης λωρίδας (LDWS) και πολλά ακόμα.

«Τούμπανο» σε εμφάνιση, όλοι το κοιτάνε στο δρόμο

Το KGM Torres σε καμία περίπτωση δεν περνά απαρατήρητο και αυτό δεν έχει να κάνει τόσο με τις πληθωρικές του διαστάσεις, όσο με τον σχεδιασμό του. Συνδυάζοντας τις μοντέρνες γραμμές με τη macho εμφάνιση και «άγριες» λεπτομέρειες κερδίζει εύκολα τη μάχη των εντυπώσεων χωρίς να μοιάζει με κανένα και χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες.

Με… «παραδοσιακό» 1,5 turbo βενζινοκινητήρα 163 ίππων που καίει 10 λτ./100 χλμ.

To KGM κινείται από τον 1,5 turbo βενζινοκινητήρα των 163 ίππων και των 280 Nm ροπής που έχουμε δει στα Tivoli και Korando. Χωρίς να έχει κάποια μορφής εξηλεκτρισμό προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας καίει 10 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες. Πάντως τον ερχόμενο Σεπτέμβριο έρχεται η full υβριδική έκδοση του Τorres που υπόσχεται πολύ χαμηλή κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη.
 
Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του KGM Torres των 163 ίππων στη δικίνητη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο.

Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο, μοντέρνο και ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Με 163 «παραδοσιακά» άλογα καίει 10 λτ./100 χλμ..
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
Autotriti.gr