Τον κινητήρα του Torres τον γνωρίσαμε ήδη στα Tivoli και Korando. Μιλάμε για τον… παραδοσιακό (χωρίς κάποια μορφής εξηλεκτρισμό δηλαδή) 1.500άρη, 4κύλινδρο turbo άμεσου ψεκασμού κινητήρα των 163 ίππων και των 280 Nm ροπής (1.500-4.000 σ.α.λ). Σε συνδυασμό με τη μακριά κλιμάκωση του 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου στις χαμηλές στροφές δε δείχνει ιδιαίτερα πρόθυμος, τελικά όμως σε κερδίζει με την γραμμική και σε γενικές γραμμές πολιτισμένη του λειτουργία. Και τελικά επιταχύνει θετικά, ενώ προσπερνά με ασφάλεια (60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 9,1 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 13,3 δλ.) αν και για να διατηρείς ένα πολύ σβέλτο τέμπο θα χρειαστεί να καταφεύγεις συχνά στον επιλογέα, που πάντως εμφανίζει μια σχετικά θετική λειτουργία.
Ως προς την λειτουργία, η απουσία εξηλεκτρισμού δεν φαίνεται μόνο στην κάπως αργή επανεκκίνηση του start/stop, αλλά και στην κατανάλωση. Η KGM ανακοινώνει κάποια 7,9 λτ./100 χλμ. σε μικτές συνθήκες οδήγησης τα οποία όμως διαφέρουν από την πράξη καθώς οι μετρήσεις μας δείχνουν γύρω στα 10,0 λτ./100 χλμ. παρά τις φιλότιμές προσπάθειες των μακριών σχέσεων. Μάλιστα σε αστικές συνθήκες η ένδειξη στον πίνακα οργάνων θα ξεπεράσει τα 11 λτ./100 χλμ. και μόνο στο ταξίδι θα μπορέσεις να δεις νούμερα γύρω στα 7 λτ./100 χλμ.. Υψηλές είναι και οι εκπομπές CO2 με τα 180 γρ./χλμ. να μην επιτρέπουν την ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο.