ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή

(6/5/2025)
Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
3 Φωτογραφίες »

Τα πρώτα, θετικότατα, δείγματα γραφής από την KGM τα διαπιστώσαμε στις προηγηθείσες δοκιμές του δικίνητου και του τετρακίνητου Tivoli, καθώς και του Korando. Αλλωστε, η KGM δεν είναι μια ακόμη νέα μάρκα από την Απω Ανατολή, αλλά η διάδοχος κατάσταση της νοτιοκορεάτικης SsangYong που ξαναμπήκε στην ελληνική αγορά με τη σιγουριά και την ασφάλεια που εκφράζει η αντιπροσώπευσή της από την «ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ».


Συνδυάζοντας τις μοντέρνες γραμμές με τη macho εμφάνιση και «άγριες» λεπτομέρειες κερδίζει εύκολα τη μάχη των εντυπώσεων χωρίς να μοιάζει με κανένα και χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες.
3 Φωτογραφίες »

Συνδυάζοντας τις μοντέρνες γραμμές με τη macho εμφάνιση και «άγριες» λεπτομέρειες κερδίζει εύκολα τη μάχη των εντυπώσεων χωρίς να μοιάζει με κανένα και χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες.


Σήμερα δοκιμάζουμε το Torres, που είναι το μεγαλύτερο από τα επιβατικά SUV μοντέλα της KGM (να θυμίσουμε υπάρχει και το pick-up Musso Grand) και στα δικά μου μάτια τουλάχιστον, το πιο εντυπωσιακό. Μιλάμε για μια SUV-άρα 4,7 μέτρων, που προσφέρεται ως ηλεκτρική, αλλά και ως βενζινοκίνητη, η οποία αποτελεί και το μοντέλο της δοκιμής μας.

Τραβάει τα βλέμματα
Το KGM Torres σε καμία περίπτωση δεν περνά απαρατήρητο και αυτό δεν έχει να κάνει τόσο με τις πληθωρικές του διαστάσεις, όσο με τον σχεδιασμό του. Συνδυάζοντας τις μοντέρνες γραμμές με τη macho εμφάνιση και «άγριες» λεπτομέρειες κερδίζει εύκολα τη μάχη των εντυπώσεων χωρίς να μοιάζει με κανένα και χωρίς να καταφεύγει σε ακρότητες.

Όλα τα λεφτά είναι η μάσκα του με τις 6 κάθετες γρίλιες και τα «τρισδιάστατα» LED φώτα, ενώ μάτι βγάζουν οι χειρολαβές στο καπό. Τις σκληροτράχηλες διαθέσεις του δείχνει και το πίσω μέρος με την κούρμπα στο κέντρο της πόρτας να θυμίζει κάλυμμα ρεζέρβας και το χερούλι στο πλάι να θυμίζει παλιά τετρακίνητα με το άνοιγμα στο πλάι. Στην αρχή μάλιστα μπερδεύεσαι, μιας και η πόρτα ανοίγει προς τα πάνω, αλλά σε τελική ανάλυση κρατάμε την συνολικά ξεχωριστή «ταυτότητα» του Torres που αναμφίβολα κεντρίζει το ενδιαφέρον.

Αγοράζεις SUV-άρα πληρώνεις… SUV
To ενδιαφέρον όμως κεντρίζει και η άκρως ανταγωνιστική τιμή του KGM Torres, ειδικά αν μιλάμε για την έκδοση της δοκιμής: Με την τρέχουσα έκπτωση το δικίνητο, χειροκίνητο KGM Torres των 163 ίππων κοστίζει 30.890 ευρώ στην πληρέστατη εξοπλιστικά αρχική έκδοση URBAN. Η τιμή αυτή καθιστά το Torres το φθηνότερο μεσαίο SUV ήτοι αγοράζεις μεσαίο SUV 4,7 μέτρων και πληρώνεις… σαν να ήταν μικρομεσαίο (4,5 μ.) και σε πολλές περιπτώσεις χωρίς ανάλογο επίπεδο εξοπλισμού. To βασικό πακέτο του Torres, αυτό δηλαδή που αγοράζεις με τα 31 χιλιάρικα έχει από αυτόματο κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 12,3 ιντσών με navigation και κάμερα όπισθεν μέχρι πλήρη σουίτα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης, LED φώτα και full πακέτο ηλεκτρικών ευκολιών. Οι τιμές για το βενζινοκίνητο Torres με αυτόματο κιβώτιο ξεκινούν από 34.890 ευρώ, ενώ για το 4x4 από 40.390 ευρώ. 

Σελίδα 1Δοκιμή: KGM Torres 1,5T 163 PS | SUV-άρα σε τιμή SUV
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο, μοντέρνο και ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Με 163 «παραδοσιακά» άλογα καίει 10 λτ./100 χλμ..
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
Autotriti.gr