
Είναι από τα πιο προσιτά οικογενειακά SUV με τιμή από 25.490 ευρώ.
Έρχεται με μία επιλογή κινητήρα στους 163 ίππους.
Χωράει άνετα 3 επιβάτες πίσω και έχει κορυφαίο χώρο για τις αποσκευές (551 λτ.).
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Είναι από τα πιο προσιτά οικογενειακά SUV με τιμή από 25.490 ευρώ
Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της KGM που έχουμε δοκιμάσει, έτσι και το Korando της δοκιμής έχει έως μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του την τιμή. Συγκεκριμένα η βασική έκδοση ξεκινάει από 25.490 ευρώ, τιμή που σε συνάρτηση με τον πλήρη εξοπλισμό του το καθιστούν ως μια εκ των κορυφαίων στο value for money επιλογή στην κατηγορία των οικογενειακών SUV τη δεδομένη στιγμή.
Έρχεται με μία επιλογή κινητήρα στους 163 ίππους
Η γκάμα του KGM Korando περιλαμβάνει 3 εξοπλιστικές εκδόσεις που προσφέρονται σε δικίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις και συνδυάζονται με μηχανικό 6τάχυτο ή το αυτόματο κιβώτιο της Aisin. Όλες τους έχουν ως κοινό τους χαρακτηριστικό τον 1,5 λτ. GDI-T κινητήρα που αποτελεί και τη μοναδική επιλογή μοτέρ στην γκάμα του Korando, ένας κινητήρας που συναντάμε και στις υπόλοιπες προτάσεις της εταιρείας (Tivoli, Torres). Σε κάθε περίπτωση, η επιλογή αυτού του μοτέρ οφείλεται στην αυξημένη του ισχύς, αφού με 163 ίππους είναι από τα ισχυρότερα μηχανικά σύνολα των mainstream προτάσεων του ανταγωνισμού.
Χωράει άνετα 3 επιβάτες πίσω και έχει κορυφαίο χώρο για τις αποσκευές (551 λτ.)
Το Korando έχει μήκος 4.450 χλστ. και αν και δεν είναι από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, αντίθετα ξεχωρίζει για τους χώρους του. Και αν ο χώρος για τα κεφάλια και τα πόδια των πίσω επιβατών είναι απλά καλός, το Korando διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα σε πλάτος κάθισμα (1.410 χλστ.) που του επιτρέπει να φιλοξενήσει με τρεις επιβάτες πίσω. Επιπλέον, με όγκο φόρτωσης στα 551 λτ. το Korando προσφέρει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών αναλογικά με τις διαστάσεις του.
Σελίδα 2 | Eμφάνιση: SUV και σε εικόνα |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Στιβαρό και ευρύχωρο |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Αξιοπρεπής σε επιδόσεις αλλά καίει… |
Σελίδα 5 | Οδική συμπεριφορά: Ανετο και με εμφανή τα SUV γονίδια ακόμα και στην δικίνητη έκδοση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας-Μετρήσεις & Τεχνικά χαρακτηριστικά |