ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ανετο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες

(6/5/2025)
Η μαλακή ρύθμιση και η ικανή διαδρομή της ανάρτησης σε συνδυασμό με το επαρκές προφίλ των στάνταρ 235/55 R18 ελαστικών, αποσβένουν μια χαρά τις περισσότερες κακοτεχνίες.
2 Φωτογραφίες »

Η μαλακή ρύθμιση και η ικανή διαδρομή της ανάρτησης σε συνδυασμό με το επαρκές προφίλ των στάνταρ 235/55 R18 ελαστικών, αποσβένουν μια χαρά τις περισσότερες κακοτεχνίες.

H οδήγηση του Torres δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, με το μεγάλο SUV της KGM να δίνει έμφαση στην άνεση και στην ασφαλή συμπεριφορά, τα προφανή και τα ζητούμενα δηλαδή από ένα όχημα της κατηγορίας. Από την πρώτη στιγμή θα εκτιμήσεις τη ησυχία της καμπίνας τόσο στην καθημερινότητα, όσο και στο ταξίδι όπου η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα. Και ο αεροδυναμικός θόρυβος είναι χαμηλός σε πείσμα της … θηριώδους υπόστασης και της off-road σχεδίασης.


Ακόμα και αν πιέσεις σε μια διαδρομή με στροφές, το KGM Torres δε θα γίνει ποτέ άτσαλο, ούτε θα σε τρομάξει έχοντας πάντα τις… «πλάτες» των φαρδιών μετατροχίων, της πλήρους σουίτας ηλεκτρονικών και των προοδευτικών αντιδράσεων.
2 Φωτογραφίες »

Ακόμα και αν πιέσεις σε μια διαδρομή με στροφές, το KGM Torres δε θα γίνει ποτέ άτσαλο, ούτε θα σε τρομάξει έχοντας πάντα τις… «πλάτες» των φαρδιών μετατροχίων, της πλήρους σουίτας ηλεκτρονικών και των προοδευτικών αντιδράσεων.


Επιπλέον, παρά τον όγκο του, το Torres είναι εύκολο στο χειρισμό του, χαρακτηριστικό που τονίζεται από τον «συγκρατημένο» κύκλο στροφής (10,8 μ.), τα μαλακά πηδάλια και τη σωστή θέση οδήγησης. Η μαλακή ρύθμιση και η ικανή διαδρομή της ανάρτησης σε συνδυασμό με το επαρκές προφίλ των στάνταρ 235/55 R18 ελαστικών, αποσβένουν καλά τις περισσότερες κακοτεχνίες αφήνοντας μόνο τα πολύ έντονα εγκάρσια…παρατράγουδα να ταράξουν τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα που σε γενικές γραμμές είναι αποτελεσματικός κρατώντας σε υψηλά επίπεδα τη συνολική ποιότητα κύλισης.

Έτσι, ακόμα και αν πιέσεις σε μια διαδρομή με στροφές, το Torres δε θα γίνει ποτέ άτσαλο, ούτε θα σε τρομάξει έχοντας πάντα τις… «πλάτες» των φαρδιών μετατροχίων, της πλήρους σουίτας ηλεκτρονικών και των προοδευτικών αντιδράσεων. Με ένα πιο επικοινωνιακό και άμεσο τιμόνι, αλλά και με πιο δυνατά φρένα θα μπορούσε κάποιος να εκμεταλλευτεί τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης για να κινηθεί ακόμα πιο γρήγορα, αλλά σίγουρα το Torres δεν στοχεύει σε αυτούς τους οδηγούς παρά σε εκείνους που θέλουν off road χαρακτήρα και άνεση.

Σε κάθε περίπτωση, όταν αφήσεις την άσφαλτο και περάσεις στο χώμα, το Torres που «κάθεται» στα 195 χλστ. από το έδαφος δε θα νιώσει καθόλου άβολα έχοντας για πρωϊνό κροκάλες και νεροφαγώματα, παρότι δικίνητο. Καλοδεχούμενη και η παρουσία ρεζέρβας ανάγκης και όχι κάποιου κιτ επισκευής.

Σελίδα 1Δοκιμή: KGM Torres 1,5T 163 PS | SUV-άρα σε τιμή SUV
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένο, μοντέρνο και ευρύχωρο
Σελίδα 4Κινητήρας-Κατανάλωση: Με 163 «παραδοσιακά» άλογα καίει 10 λτ./100 χλμ..
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
Autotriti.gr