Ευχάριστο σε εικόνα, γεροδεμένο και πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του υβριδικού Torres, που στην έκδοση της δοκιμής αγγίζει τα όρια της πολυτέλειας.
Ειδικά στην πλούσια έκδοση Club της δοκιμής, η καμπίνα του υβριδικού Torres κερδίζει τις εντυπώσεις με την αίσθηση απτής ποιότητας που βγάζει προς τα έξω με την εκτεταμένη χρήση δέρματος. Με εξαίρεση τον επιλογέα για το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και κάποιες ενδείξεις για τη λειτουργία του Dual Tech Hybrid System δεν υπάρχουν διαφορές σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση. Υπάρχουν μαλακά πλαστικά στις επάνω επιφάνειες του ταμπλό, ενώ ακόμα και τα πιο σκληρά είναι στιβαρά συναρμολογημένα και προσεκτικά φινιρισμένα.
Πρακτική η αιωρούμενη κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα, ικανοποιητικό το ψηφιακό περιβάλλον, αλλά θα θέλαμε κάποιες λειτουργίες να γίνονται με φυσικά κουμπιά.
Αισθητικά ευπρόσδεκτη η έγχρωμη φάσα που «τρέχει» το ταμπλό, κάνοντας πιο φωτεινό το διάκοσμο, όπως και ο όμορφος εσωτερικός φωτισμός. Οι 2 επάλληλες οθόνες των 12,3 ιντσών προσφέρουν το απαραίτητα ψηφιακό περιβάλλον που απαιτεί η εποχή και ο ανταγωνισμός. Η κεντρική οθόνη αφής έχει μέτρια απόκριση και γραφικά (χρειάζεται μια μικρή βελτίωση), με το μενού να είναι σχετικά απλό και εύκολο στη χρήση. Το σύστημα υποστηρίζει Android Auto και Apple Car, αλλά δυστυχώς μόνο με καλώδιο, ενώ θα θέλαμε κάποιους φυσικούς διακόπτες για άμεση πρόσβαση σε λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός για παράδειγμα. Δε θα λέγαμε όχι και σε πιο εύκολο τρόπο απενεργοποίησης των συνεχών ηχητικών προειδοποιήσεων, που ενεργοποιούνται ξανά κάθε φορά που βάζεις μπρος το αυτοκίνητο. Kάτι άλλο που δε μας βόλεψε είναι πως για να επιλέξεις πρόγραμμα λειτουργίας πρέπει να κάνεις scroll down στην κεντρική οθόνη, ενώ οι μπόλικοι φυσικοί διακόπτες που είναι μαζεμένοι στο τιμόνι χρειάζονται επίσης αρκετή εξοικείωση.
Από εκεί και πέρα, δε γίνεται να μην αναφερθούμε στη γενναιόδωρη προσφορά χώρων που τιμά την κατηγορία του Torres και το μεγάλο μεταξόνιο των 2.680 χλστ.. Ακόμα και 5 ενήλικες θα μεταφερθούν με χαρακτηριστική άνεση, αφού υπάρχει μπόλικος χώρος (ακόμα και για σταυροπόδι), τους ώμους και τα κεφάλια, ενώ οι πίσω μπορούν να ρυθμίζουν ξεχωριστά την κλίση της πλάτης. Στα ατού του υβριδικού Torres ανήκει και το τεράστιο πορτ-μπαγκάζ, που όχι μόνο διατηρεί τη μεγάλη χωρητικότητα της βενζινοκίνητης έκδοσης, αλλά και το κανονικό σχήμα.