
Στην υψηλή ποιότητα κύλισης του KGM Torres Hybrid συμβάλει και ο επαναπροσδιορισμός της ανάρτησης λόγω της χρήσης αμορτισέρ που παθητικά αυτορυθμίζουν την απόσβεσή τους ανάλογα με την οδήγηση και το δρόμο.
Έχοντας βρει εύκολα την θέση οδήγησης, το πρώτο πράγμα που εκτιμάς στο υβριδικό Torres είναι η πολιτισμένη και ήσυχη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, που ξεχωρίζει απέναντι στα ανταγωνιστικά συστήματα ως προς αυτό. Παράλληλα, η έφεσή του να δίνει προτεραιότητα στην κίνηση με τον δυνατό ηλεκτροκινητήρα, πέρα από την άμεση επιτάχυνση και τη δεδομένη οικονομία στην κατανάλωση, συνεισφέρει στις εντυπωσιακά χαμηλές ενδείξεις του ηχόμετρού μας ακόμα και στα 140 χλμ./ώρα (69,9 db είναι ένδειξη αντίστοιχη premium αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων).

To υβριδικό KGM Torres στην πίεση θα δείξει πως η δυναμική οδήγηση δεν είναι σε προτεραιότητα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα αντιδράσει άτσαλα ή απότομα.
Στην υψηλή ποιότητα κύλισης συμβάλει και ο επαναπροσδιορισμός της ανάρτησης λόγω της χρήσης αμορτισέρ που παθητικά αυτορυθμίζουν την απόσβεσή τους ανάλογα με την οδήγηση και το δρόμο: Με δυο λόγια, σφίγγουν στις στροφές και μαλακώνουν στις μεγάλες λακκούβες από μόνα τους, με την σωστή απόσβεση να επικουρείται από τα λάστιχα με το 60άρι προφίλ και τις 18άρες ζάντες.
Σε συνδυασμό με την παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, αλλά και το σύστημα διεύθυνσης με την επαρκή πληροφόρηση, το υβριδικό Torres συνδυάζει την αποτελεσματικότητα και την ουδέτερη κατά κύριο λόγο συμπεριφορά με την ευκολία οδήγησης, την ευελιξία (κύκλος στροφής 10,8 μ.) και την άνεση στην καθημερινότητα, έχοντας πάντα τις «πλάτες» ενός ικανοποιητικού συστήματος φρένων (με κανονικά και όχι M+S ελαστικά ίσως να είχε πιο δυνατό φρενάρισμα πανικού) και μιας πληρέστατης σουίτας συστημάτων ΑDAS. Βέβαια, στην πίεση θα δείξει πως η δυναμική οδήγηση δεν είναι σε προτεραιότητα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα αντιδράσει άτσαλα ή απότομα. Υπάρχει σε γενικές γραμμές μια ισορροπία και κακά τα ψέματα δεν θα επιλέξεις ένα υβριδικό μεσαίο SUV 4,7 μέτρων για να στρίβεις «αέρα», αλλά για να κινείσαι με άνεση και ασφάλεια. Και σε αυτά το υβριδικό Torres σκοράρει!
Με 180 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το υβριδικό Torres δεν έχει πρόβλημα να πατήσει χώμα, όπου και πάλι η ανάρτηση «σβήνει» αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, αρκεί βέβαια να έχεις κατά νου πως δεν υπάρχει τετρακίνηση, που ομολογουμένως είναι κάτι που θα λείψει σε αρκετούς.
Σελίδα 1 | Δοκιμή KGM Torres Hybrid -Μεγάλο SUV που καίει & κοστίζει σαν μικρό |
Σελίδα 2 | «Macho» εμφάνιση & κορυφαίο Value for Money |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει τα μισά και είναι πιο γρήγορο από το βενζινοκίνητο |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ προσεγμένο σε ποιότητα, καλά εξοπλισμένο και πάντα ευρύχωρο |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Με υψηλή ποιότητα κύλισης, χαμηλό θόρυβο και πολλή ηλεκτρική λειτουργία |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |