
Το ουσιαστικό παράπονο που είχαμε από το βενζινοκίνητο KGM Torres ήταν η «τσιμπημένη» του κατανάλωση, γιατί κατά τα άλλα είχαμε ένα ενδιαφέρον σε σχεδίαση, ικανότητες και value for money μεσαίο SUV, χαρακτηριστικά που επιβεβαίωσε και η αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση.

Τίποτα δεν αλλάζει στην εμφάνιση του υβριδικού KGM Torres σε σχέση με ό,τι γνωρίζαμε. Το 4,7 μ. SUV συνδυάζει τις μοντέρνες γραμμές με τη macho εμφάνιση και τις «άγριες» λεπτομέρειες. Φυσικά στο πίσω μέρος υπάρχει ταμπελάκι που γράφει «Hybrid».
Κάπου εδώ θα πρέπει να θυμίσουμε πως η KGM δεν είναι μια ακόμη νέα μάρκα από την ¶πω Ανατολή, αλλά η διάδοχος κατάσταση της νοτιοκορεάτικης SsangYong, η οποία ξαναμπήκε στην ελληνική αγορά με τη σιγουριά και την ασφάλεια που εκφράζει η αντιπροσώπευσή της από την «ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ».
Σε κάθε περίπτωση, το βενζινοκίνητο Torres σήμερα δίνει τη θέση του στην υβριδική έκδοση με το μεσαίο SUV της KGM να γίνεται το πρώτο full υβριδικό μοντέλο της.
Τίποτα δεν αλλάζει στην εξωτερική εμφάνιση του υβριδικού KGM Torres σε σχέση με ό,τι γνωρίζαμε. Το 4,7 μ. SUV συνδυάζει τις μοντέρνες γραμμές με τη macho εμφάνιση και τις «άγριες» λεπτομέρειες, στο πίσω μέρος όμως υπάρχει ταμπελάκι που γράφει «Hybrid».
Με κορυφαίο Value for Money
Πολύ καλά είναι τα νέα γύρω από την τιμή του νέου υβριδικού KGM Torres, το οποίο είναι άμεσα διαθέσιμο και ετοιμοπαράδοτο. Διατίθεται μόνο ως δικίνητο, σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού (Urban, Club, Club Plus και Platinum) και έχει τιμή εκκίνησης τα 33.190 ευρώ (με τρέχουσα προσφορά). Αυτή είναι χαμηλότερη όχι μόνο ανάμεσα στους ανταγωνιστές της ίδιας κατηγορίας μεγέθους, αλλά και από full υβριδικά 4X2 μοντέλα της αμέσως μικρότερης, όπως για παράδειγμα τα Renault Arkana, Honda HR-V και Hyundai Tucson. Και μη φανταστείτε πως υπάρχουν ελλείψεις στο βασικό εξοπλισμό, μιας και πέρα από τις ψηφιακές οθόνες, την κάμερα οπισθοπορείας, τον διζωνικό κλιματισμό και τα φώτα LED, περιλαμβάνει σύστημα με οκτώ αερόσακους και «γεμάτη» σουίτα συστημάτων ADAS. Με 2.500 ευρώ παραπάνω, η έκδοση Club της δοκιμής προσφέρει επιπλέον θερμαινόμενο τιμόνι, κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα, θερμαινόμενα πίσω, ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, επένδυση θυρών από δέρμα και ασύρματη φόρτιση κινητού.
Σελίδα 1 | Δοκιμή KGM Torres Hybrid -Μεγάλο SUV που καίει & κοστίζει σαν μικρό |
Σελίδα 2 | «Macho» εμφάνιση & κορυφαίο Value for Money |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Καίει τα μισά και είναι πιο γρήγορο από το βενζινοκίνητο |
Σελίδα 4 | Εσωτερικό-Χώροι: Πολύ προσεγμένο σε ποιότητα, καλά εξοπλισμένο και πάντα ευρύχωρο |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Με υψηλή ποιότητα κύλισης, χαμηλό θόρυβο και πολλή ηλεκτρική λειτουργία |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |