Το υβριδικό KGM Torres δεν κέρδισε τυχαία 5/5 αστέρια στην αξιολόγησή μας. Συνδυάζοντας ένα εξαιρετικά πολιτισμένο σε λειτουργία και οικονομικό στη χρήση full υβριδικό σύστημα, με κορυφαίο Value for Money, τονισμένη πρακτικότητα και υποστήριξη από τη «NIK.I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ», αποτελεί μια προτεινόμενη πρόταση στα μεσαία οικογενειακά SUV.
+ Κατανάλωση-λειτουργία υβριδικού συστήματος, τιμή- πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, εμφάνιση, στιβαρότητα κατασκευής, χώροι επιβατών και αποσκευών, ποιότητα κύλισης-άνεση, 5ετής εγγύηση και υποστήριξη από τη NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ - Κάποιες εργονομικές ατέλειες, χωρίς τετρακίνηση, θα μπορούσε καλύτερο φρενάρισμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά
KGM Torres Hybrid
Κινητήρας*
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.497
Κύλινδροι/Βαλβίδες
4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία
'Aμεσος ψεκασμός+turbo, Full Hybrid
Ισχύς κινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.)
150/5.500
Ροπή κινητήρα (Nm/σ.α.λ.)
220/2.400-4.200
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.)
177/-
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm/σ.α.λ.)
330/-
Συνδυαστική Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
204/-
Συνδυαστική Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
300/-
Βάρος με οδηγό (κιλά)
1.670
Eπιδόσεις
0-50 χλμ./ώρα (δλ.)
3,4
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,9
30-80 χλμ./ώρα KD (δλ.)
3,8
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.)
4,9
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.)
7,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
180
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Μέση εργοστασιακή*
5,9
Μέση δοκιμής / Πόλη δοκιμής
6,5/5,0
Ρεζερβουάρ (λτ.)/Mπαταρία*
50 / 1,83 kWh
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
133
*εργοστασιακές μετρήσεις
Εξοπλισμός - τιμή
KGM Torres Hybrid
ESP
*
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος
*
Αερόσακοι
8
Ηλ. παράθυρα Ε/Π
*/*
Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ
*/*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ.
*/*
Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού
*/*
Κλιματισμός
* (αυτόματος 2-ζωνικός)
Πίνακας οργάνων/Οθόνη αφής
ψηφιακός 12,3 ιντσών/12,3 ιντσών με Navi
Κάμερα οπισθοπορείας
* (πανοραμική 540 μοιρών)
Cruise control
* (adaptive)
Ζάντες αλουμινίου
* (17 ιντσών)
Προβολείς/Φώτα ημέρας
LED/LED
Εγγύηση μηχ. Μερών
5 χρόνια/100.000 χλμ. (8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για τη μπαταρία)
Έκδοση
URBAN
Τιμή από (ευρώ)
*: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
KGM Torres Hybrid
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων
Εμπρός φρένα
Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
40,4
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)
1.610/1.630
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)
180
Στροφές τιμονιού
2,5
Κύκλος στροφής (μ.)
10,8
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db)
65,2/67,7
Διάσταση ελαστικών δοκιμής (Ε-Π)
225/60 R18
Μάρκα ελαστικών
Nexen Roadian M+S
Διαστάσεις (χλστ.)*
KGM Torres Hybrid
Κεφάλι οδηγού
142
Κεφάλι πίσω
100
Πλάτος εμπρός
1.425
Πλάτος πίσω
1.380
Πόδια πίσω
220
Χώρος αποσκευών (λτ.)
703
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος
4.705x1.890x1.720
Μεταξόνιο
2.680
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών