Xάρη στους 184 ίππους που αποδίδει συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα, το UX 250h κινείται σβέλτα, αλλά και οικονομικά ειδικά μέσα στην πόλη.

Κινητήρας: Σβέλτο και άκρως οικονομικό

98.642 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2020)

Το UX στην έκδοση 250h, που είναι η μόνη διαθέσιμη στη χώρα μας, διαθέτει αυτοφορτιζόμενο, υβριδικό, σύστημα κίνησης τέταρτης γενιάς που περιλαμβάνει έναν άκρως αποδοτικό 2λιτρο τετρακύλινδρο, με άμεσο και έμμεσο ψεκασμό, βενζινοκινητήρα 152 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων. Στην τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής υπάρχει ακόμα ένας ηλεκτροκινητήρας-γεννήτρια για τους πίσω τροχούς, κάτι που δεν επηρεάζει την συνδυαστική ισχύ των 184 ίππων. Στην πράξη το κάθε άλλο παρά… «πούπουλο» τετρακίνητο UX 250h αποδεικνύεται σβέλτο (0-100 σε 9,5 δλ., 60-100 σε 5,1 δλ και 80-120 σε 6,2 δλ), με τον κινητήρα να προσφέρει άμεση απόκριση, δύναμη και γραμμική απόδοση σε όλο το εύρος περιστροφής του. Από την άλλη το σοφιστικέ e-CVT κιβώτιο με το οποίο η Lexus συνδυάζει το υβριδικό σύστημα, διακρίνεται για την πολιτισμένη του λειτουργία, με το ενοχλητικό βουητό στην επιτάχυνση να είναι ανεπαίσθητο χάρη φυσικά και στην εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας.

Το συγκριτικό πλεονέκτημα του υβριδικού πολυτελούς crossover φυσικά είναι αφενός οι χαμηλές τιμές μέσης κατανάλωσης (γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ.) και αφετέρου η δυνατότητά του όταν οι απαιτήσεις σε απόδοση είναι μικρές και στα σταμάτα-ξεκίνα της πόλης, να κινηθεί αποκλειστικά με την ηλεκτρική ενέργεια που αποθηκεύει στην μπαταρία του (ακόμα και μέχρι την ταχύτητα των 115 χλμ./ώρα). Έτσι στην πόλη η κατανάλωση μπορεί να πέσει εύκολα κάτω και από τα 6 λτ./100 χλμ. σε αντίθεση με το ταξίδι στην εθνική που χρειάζεται αυτοσυγκράτηση και ελαφρύ πόδι για να μην ανέβει ψηλά.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Hyundai
vw