Το minimal εσωτερικό του MINI Aceman SE κερδίζει αρχικά τις εντυπώσεις όντας καλοσχεδιασμένο και μοντέρνο. Η «ατμόσφαιρα» είναι νεανική, με διχρωμίες και παιχνιδιάρικο μοτίβο, στοιχείο που τονίζεται και από την φιλική για το περιβάλλον υφασμάτινη επένδυση σε ταμπλό και πόρτες. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει επίσης η στιβαρή συναρμογή, που αποτρέπει το άκουσμα τριγμών από τα σκληρά μεν, αλλά καλά φινιρισμένα πλαστικά.
Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει το στρογγυλό καντράν, όπως στο πρωτότυπο ΜΙΝΙ, εδώ όμως μιλάμε για μια οθόνη αφής με διάμετρο 24 εκατ., που αποτελεί το κέντρο ελέγχου για το infotainment και τις λειτουργίες του αυτοκινήτου, ενώ αλλάζει μοτίβο ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Σε κάθε περίπτωση, μια εξοικείωση τη θέλει, δεν είναι από τα πιο εργονομικά infotainments.
Χαμηλότερα τώρα από την κεντρική οθόνη συναντούμε φυσικούς διακόπτες αεροπορικού τύπου. Ο αριστερός μοχλός χρησιμοποιείται για την επιλογή των «ταχυτήτων» εμπρός, νεκράς ή όπισθεν, αλλά και για την εναλλαγή μεταξύ D και B, με την τελευταία ουσιαστικά να αυξάνει το ποσοστό που φρενάρει το αυτοκίνητο όταν αφήνουμε το πόδι μας από το γκάζι (one-pedal κατά βάση), συντελώντας έτσι στην αύξηση της αυτονομίας (σ.σ και στο D πάντως μπορείς μέσω του μενού να επιλέξεις το βαθμό φρεναρίσματος). Μέσω του δεξιού μοχλού μπορούμε να διαλέξουμε ανάμεσα στα διαφορετικά MINI Experiences, που είναι τα οδηγικά προφίλ, ενώ δίπλα υπάρχει το ρυθμιστικό της έντασης του ηχοσυστήματος. Στο κέντρο, τέλος, είναι ο διακόπτης εκκίνησης που παραπέμπει σε φυσιολογικό κλειδί, ενώ πιο κάτω υπάρχουν συντομεύσεις για τη λειτουργία αυτόματου παρκαρίσματος και το γρήγορο ξεθάμπωμα των παραθύρων.
Το Aceman SE της δοκιμής μας διαθέτει και το προαιρετικό και βολικό Head-Up Display που δείχνει τις ίδιες πληροφορίες μπροστά στα μάτια του οδηγού, όχι όμως στο παρπρίζ, αλλά σε ειδικό τζαμάκι. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός είναι φαντασμαγορικός χάρη σε φωτιζόμενα σχήματα που προβάλλονται στο ταμπλό, με το χρώμα να εξαρτάται από το εκάστοτε οδηγικό προφίλ. Στο ίδιο χρώμα «λούζονται» και οι πόρτες, η κεντρική κονσόλα με τις δύο ποτηροθήκες, αλλά και οι ράγες εκατέρωθεν της ηλιοροφής.
Χωροταξικά, το Aceman είναι αισθητά καλύτερο από το 3θυρο MINI Cooper, χάρη στο κατά 8 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.606 έναντι 2,526 χλστ. του Cooper), σε σύγκριση όμως με την κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUV δεν είναι ό,τι πιο ευρύχωρο. Στο αυτοκίνητο πάντως θα βολευτούν 4 ενήλικες επιβάτες, με τον «αέρα» για τα πόδια και τα κεφάλια των πίσω να είναι επαρκής για άτομα κανονικού ύψους, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, ωστόσο το πλάτος ειδικά πίσω όμως είναι μικρό (1.280 χλστ.). Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών που έχει μεν κανονικό σχήμα, αλλά όγκο μόνο 300 λίτρα, όντας αρκετά κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Σε κάθε περίπτωση είναι 90 λίτρα μεγαλύτερος από του Cooper.