ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Ένα fun to drive ηλεκτρικό crossover

1.619 Επισκέψεις στο άρθρο (21/10/2025)
Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι αναμενόμενα σφιχτή, συμβάλλοντας στην «καρτίσια» αίσθηση με τη συγκρατημένη κλίση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης άμεσο, κατευθυντικό και όσο βαρύ χρειάζεται για να κινηθείς γ
2 Φωτογραφίες »

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι αναμενόμενα σφιχτή, συμβάλλοντας στην «καρτίσια» αίσθηση με τη συγκρατημένη κλίση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης άμεσο, κατευθυντικό και όσο βαρύ χρειάζεται για να κινηθείς γρήγορα.

Tο MINI Aceman διατηρεί στο ακέραιο τον fun-to-drive χαρακτήρα των μοντέλων της μάρκας. Η θέση οδήγησης κατεβαίνει χαμηλά και συνδυαστικά με το παχύ στεφάνι του τιμονιού και τα ωραία καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο, δημιουργείται το σωστό κλίμα για δυναμική οδήγηση (σ.σ. λίγο πιο ψηλά θα θέλαμε να πηγαίνει πάντως το τιμόνι).


Η κατανομή της ροπής του ηλεκτροκινητήρα αναλόγως της πρόσφυσης του κάθε τροχού εξαφανίζει συμπτώματα υποστροφής στο απότομο βύθισμα του πεντάλ ισχύος μέσα στη στροφή, έχοντας ουσιαστικά μια λειτουργία αντίστοιχη ενός παραδοσιακού μπλοκέ διαφορικού.
2 Φωτογραφίες »

Η κατανομή της ροπής του ηλεκτροκινητήρα αναλόγως της πρόσφυσης του κάθε τροχού εξαφανίζει συμπτώματα υποστροφής στο απότομο βύθισμα του πεντάλ ισχύος μέσα στη στροφή, έχοντας ουσιαστικά μια λειτουργία αντίστοιχη ενός παραδοσιακού μπλοκέ διαφορικού.


Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι αναμενόμενα σφιχτή, συμβάλλοντας στην «καρτίσια» αίσθηση με τη συγκρατημένη κλίση, ενώ το σύστημα διεύθυνσης άμεσο, κατευθυντικό και όσο βαρύ χρειάζεται για να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια σε ορεινή διαδρομή. Η τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα έχει ως φυσικό επακόλουθο το χαμηλό κέντρο βάρους, το οποίο συμβάλλει στη σταθερότητα του Aceman SE. Επιπλέον, η κατανομή της ροπής του ηλεκτροκινητήρα αναλόγως της πρόσφυσης του κάθε τροχού εξαφανίζει συμπτώματα υποστροφής στο απότομο βύθισμα του πεντάλ ισχύος μέσα στη στροφή, έχοντας ουσιαστικά μια λειτουργία αντίστοιχη ενός παραδοσιακού μπλοκέ διαφορικού. Με σύμμαχο τα δυνατά και ανθεκτικά φρένα μπορείς να διατηρήσεις υψηλή μέση ωριαία, χωρίς το σύνολο να δείχνει τα 1.785 κιλά του, ωστόσο η αυτονομία μειώνεται γρήγορα.

Από την άλλη, σε αστικές συνθήκες το MINI Aceman είναι ευκολοδήγητο, αν και ο μεγάλος κύκλος στροφής δεν κολακεύει την ευελιξία που υπόσχονται οι compact διαστάσεις. Πάντως το παρκάρισμα προαιρετικά μπορεί να γίνει και εντελώς αυτόματα, με το αυτοκίνητο να παίρνει πλήρως τον έλεγχο τόσο στην κίνηση εμπρός-πίσω, όσο και στην περιστροφή του τιμονιού.

Σε ανοιχτό δρόμο, το ηλεκτρικό crossover προσφέρει υψηλή ποιότητα κύλισης και είναι σταθερό με την καμπίνα να εμφανίζεται καλά ηχομονωμένη, χωρίς να επιτρέπει σε εξωτερικούς ενοχλητικούς θορύβους να εισχωρήσουν, πέραν ίσως από τους αεροδυναμικούς πάνω από τα 120 χλμ./ώρα.

Σελίδα 1Δοκιμή MINI Aceman SE -Ηλεκτρικό crossover με trendy και σπορ χαρακτήρα
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ηλεκτρικό Cooper με στυλ... crossover
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Trendy και ποιοτικό, η ευρυχωρία δεν είναι το φόρτε του
Σελίδα 4Κινητήρας- Αυτονομία: Γρήγορο και με επαρκή αυτονομία
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ένα fun to drive ηλεκτρικό crossover
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά