Δοκιμή: Mazda CX-60 diesel 3,3 λτ. με 254 PS & 4κίνηση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Mazda CX-60 diesel 3,3 λτ. με 254 PS & 4κίνηση

26.299 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2023)

- Τα πιστόνια του κινητήρα έχουν σχεδιασμό που θυμίζει αυγό για top απόδοση
- Του λες τι ύψος έχεις και σου φτιάχνει αυτόματα το κάθισμα
- Έχει ηλεκτρονικό σύστημα για top κράτημα
- Με γκάζια & επιδόσεις αλλά καίει κάτω από 8 λίτρα

Τα πιστόνια του κινητήρα έχουν σχεδιασμό που θυμίζει αυγό για top απόδοση

Ο 6κύλινδρος σε σειρά state-of-the-art turbodiesel των 3,3 λτ. που εξέλιξε η Mazda κόντρα στα σημεία των καιρών έχει τεχνολογία καύσης DCPCI, η οποία στην ουσία κάνει ανάφλεξη σε δύο διαφορετικά στάδια. Τα πιστόνια έχουν έναν πολυεπίπεδο σχεδιασμό, σαν να θυμίζει αυγό, κάτι που συντελεί ώστε στη διάρκεια του ψεκασμού ο θάλαμος καύσης να διαιρείται στα δυο. Ανάλογα με το φορτίο ο ψεκασμός γίνεται σε διαφορετικές φάσης και έτσι η ανάφλεξη ελέγχεται καλύτερα για μέγιστη απόδοση. Σύμφωνα με τη Mazda, ο e-Skyactiv D ξεπερνά το 40% σε βαθμό απόδοσης.

Σου παίρνει τα μέτρα!

Ένα από τα gadget που συναντάς στο infotainment είναι και η δυνατότητα εισαγωγής του ύψους σου και στη συνέχεια η αυτόματη ρύθμιση της θέσης οδήγησης. Κυριολεκτικά το CX-60 σου παίρνει τα μέτρα και «ράβει» πάνω σου τη θέση οδήγησης.
 

Έχει ηλεκτρονικό σύστημα για top κράτημα

Η σουίτα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας περιλαμβάνει το Kinematic Posture Control. Αυτό και σε συνεργασία με το ESP φρενάρει ανεπαίσθητα τον εσωτερικό προς τη στροφή τροχό για torque vectoring έλεγχο και δυνατό κράτημα.

Στη συνέχεια του άρθρου μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την δοκιμή του ιαπωνικού μοντέλου.

Σελίδα 2Dieselάρα για τη Mazdάρα
Σελίδα 3Κινητήρας: Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση 8 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 4Στο δρόμο: Κορυφαία πρόσφυση και απόλυτη σταθερότητα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
KIA