Η εικόνα στην καμπίνα είναι εξαιρετική χάρη στο συνδυασμό 2 ψηφιακών οθονών και ποιοτικών υλικών.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η εικόνα στην καμπίνα είναι εξαιρετική χάρη στο συνδυασμό 2 ψηφιακών οθονών και ποιοτικών υλικών.

Dieselάρα για τη Mazdάρα

26.440 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2023)

Η Mazda ξέρει να πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα. Και έτσι σε μια εποχή, που το diesel είναι είδος υπό εξαφάνιση, η premium ιαπωνική φίρμα εξέλιξε έναν ολοκαίνουργιο πετρελαιοκινητήρα για να κινήσει το CX-60. Το θηριώδες SUV είναι το πρώτο μοντέλο της Mazda, που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, που είναι κατάλληλη όχι μόνο για τους νέους εξακύλινδρους «ορθόδοξους» κινητήρες (3λιτρο βενζίνης και 3,3 λτ. turbodiesel), αλλά και για υβριδικό σύστημα πρίζας (plug-in), το οποίο δοκιμάσαμε παλαιότερα. Ας περάσουμε όμως στο τώρα και τη δοκιμή του CX-60 με τον super-duper πετρελαιοκινητήρα και την τετρακίνηση.


Η κεντρική οθόνη των 12,3 ιντσών δείχνει άριστα ενσωματωμένη στο ταμπλό.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η κεντρική οθόνη των 12,3 ιντσών δείχνει άριστα ενσωματωμένη στο ταμπλό.


Στην επιβλητική εικόνα του CX-60 των 4.745 χλστ. δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά τίποτα παρά από μια μόνο λεπτομέρεια: Oι διακοσμητικοί «αεραγωγοί» στα φτερά με την επιγραφή «Inline 6», που δίνουν το στίγμα για το μοτέρ κάτω από το μπροστινό καπό.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Mazda CX-60 diesel 3,3 λτ. με 254 PS & 4κίνηση
Σελίδα 2Dieselάρα για τη Mazdάρα
Σελίδα 3Κινητήρας: Με επιδόσεις GTi & κατανάλωση 8 λτ./100 χλμ.
Σελίδα 4Στο δρόμο: Κορυφαία πρόσφυση και απόλυτη σταθερότητα
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
VW CRAFTER LEASEPRO
test center