12 φωτογραφίες »

Δοκιμή: Mazda3 με τον νέο Skyactiv-X 180 ίππων

119.744 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2020)

Ο επαναστατικός κινητήρας Skyactiv-X της Mazda είναι ένας... «diesel», που καίει βενζίνη προσφέροντας συγκρατημένη κατανάλωση και υψηλή απόδοση. Τον δοκιμάζουμε στο εξαιρετικό Mazda3!


What is new
- Skyactiv-X βενζινοκινητήρας ελεγχόμενης με σπινθήρα ανάφλεξης λόγω συμπίεσης (SPCCI)
- 2,0 λτ. με 180 άλογα και mild Hybrid
- 0-100 σε 8,9 δλ.
- «Καίει» 7,5 λτ./100 χλμ.
- Από 28.406 (31.148 με ΑΤ κιβώτιο)

Αυτό το Μazda3 δείχνει σαν όλα τα άλλα: Σικάτη και δυναμική σχεδίαση, σωστές αναλογίες και premium ύφος. Το ίδιο ισχύει και στην καμπίνα με την σχεδόν πολυτελή κατασκευή, το εξαιρετικό φινίρισμα και τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Ωστόσο κάτω από το μπροστινό καπό κρύβει ένα νέο επαναστατικό κινητήρα, που γυρνάει την πλάτη στο downsizing και φέρνει τα πάνω-κάτω μιας και είναι ένας… diesel, που καίει βενζίνη. Μετά από χρόνια εξέλιξης, η Mazda κατάφερε να φέρει στην παραγωγή ένα μοτέρ βενζίνης που έχει δυνατότητα καύσης μέσω συμπίεσης. Το πρόβλημα στις προσπάθειες για καύση βενζίνης μέσω συμπίεσης που έχουν γίνει από διάφορους κατασκευαστές στο παρελθόν, ήταν πως αυτή μπορούσε να συμβεί σε ένα μικρό εύρος στροφών και φορτίων με μη αποδεκτά αποτελέσματα στην πράξη. Η Mazda ήρθε να ελέγξει την καύση μέσω μπουζί ονομάζοντας αυτήν την τεχνοτροπία SPCCI (Spark Controlled Compressed Ignition ή ελεγχόμενη με σπινθήρα ανάφλεξη λόγω συμπίεσης αν προτιμάτε) και μπορεί να εφαρμοστεί σε λιγότερα ή περισσότερα κυβικά. 

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
moto