2 φωτογραφίες »

Κινητήρας-Επιδόσεις: Diesel για φίλημα

57.190 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2021)

Ο 6κύλινδρος σε σειρά ντίζελ κινητήρας των 3,0 λίτρων, των 286 ίππων και των 600 Nm ροπής (από τις 1.200 σ.α.λ.!) είναι απίθανα ήσυχος και μεταξένιος σε λειτουργία. Μόνο επειδή κινείται το στροφόμετρο καταλαβαίνεις ότι κάτι εκεί μπροστά, κάτω από ένα απίστευτα μεγάλο καπό, λειτουργεί. Ούτε κροτάλισμα, ούτε κραδασμοί. Στην πράξη, ο οδηγός απολαμβάνει κάτι παραπάνω από δύναμη. Έχει την αίσθηση της εκτόξευσης: 6,1 δλ. έδειξε το καταγραφικό για το 0-100 χλμ./ώρα, για τo υπερπολυτελές σεντάν των 2.040 κιλών. Εντυπωσιακές και οι ρεπρίζ με τη Sport+ λειτουργία. Να πούμε επίσης ότι η κατανάλωση είναι ιδιαίτερα χαμηλή για όχημα του είδους. Όχι πως οι εν δυνάμει αγοραστές θα νοιαστούν πολύ για τέτοιες λεπτομέρειες, αλλά 9,5 λτ./100 χλμ. είναι μια τιμή που αξίζει αναφοράς. Μπορεί μάλιστα να πέσει και στα 8,5 λτ./100 χλμ. με χαμηλό ρυθμό κίνησης και μόνιμη εμπλοκή του οικονομικού προγράμματος λειτουργίας.

Ο 6κύλινδρος σε σειρά ντίζελ κινητήρας των 3,0 λίτρων, των 286 ίππων και των 600 Nm ροπής (από τις 1.200 σ.α.λ.!) είναι απίθανα ήσυχος και μεταξένιος σε λειτουργία.

Ο 6κύλινδρος σε σειρά ντίζελ κινητήρας των 3,0 λίτρων, των 286 ίππων και των 600 Nm ροπής (από τις 1.200 σ.α.λ.!) είναι απίθανα ήσυχος και μεταξένιος σε λειτουργία.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD E-TRANSIT
test center