ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Mercedes CLA 200 Coupe 163 PS

3.722 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2025)
Δοκιμή: Mercedes CLA 200 Coupe 163 PS
2 Φωτογραφίες »

Τετράθυρο κουπέ που σπάει σαγόνια.
Είναι ήπια υβριδική με 163 ίππους και 1.300άρη κινητήρα που «πάει» σαν 1.800 cc.
Έχει την καλύτερη αεροδυναμική στην κατηγορία (Cd=0,23) για να μην καίει στην εθνική και να έχει ήσυχη καμπίνα.
Πλέον με στάνταρ δύο οθόνες 10,25 ιντσών στο ταμπλό.

autotriti team

Τετράθυρο κουπέ που σπάει σαγόνια

Η CLA δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις αφού από τη στιγμή που παρουσιάστηκε μέχρι και σήμερα είναι το πιο ξεχωριστό μοντέλο στην κατηγορία της. Μας συστήθηκε αν θυμάστε ως η μικρή «αδερφή» της CLS και κατάφερε να κερδίσει τις καρδιές με το σαγηνευτικό της προφίλ, ιδιαίτερα δε στην τελευταία και ανανεωμένη μορφή.

Οι ρέουσες γραμμές του αμαξώματος και το σφηνοειδές της σχήμα αποτελούν σήμα κατατεθέν, με τα 4,7 μ. μήκους της να είναι γεμάτα επιβλητικότητα και premium αέρα. Το Coupe στην ονομασία της Mercedes CLA Coupe είναι εκεί για να την διαφοροποιήσει από την έκδοση Shooting Brake που επίσης διατίθεται και που είναι και αυτή εντυπωσιακή αλλά και πιο σπάνια να συναντήσεις.

Είναι ήπια υβριδική με 163 ίππους και 1.300άρη κινητήρα που «πάει» σαν 1.800 cc

Κάτω από το καπό της βασικής Mercedes CLA 200, βρίσκεται o 1.300άρης κινητήρας με 163 ίππους. Με τέτοια τεχνολογία όμως και απόδοση, αυτός ο κινητήρας βάζει τα γυαλιά σε κινητήρες 1,8 λτ.. Με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και ενδιάμεσες επιταχύνσεις 4,4 δλ. (60-100 χλμ./ώρα) και 5,5 δλ. (80-120 χλμ./ώρα) είναι πιο γρήγορο από το πάλαι ποτέ 1.800άρι μοτέρ του Group VW με DSG κιβώτιο. Αναφέρουμε αυτόν τον 20βάλβιδο κινητήρα γιατί ήταν για πολλά χρόνια σημείο αναφοράς και γιατί είναι ο πιο γνωστός κινητήρας στα κυβικά του στην αγορά μέχρι και σήμερα και μεσουρανούσε πριν ξεκινήσει το downsizing.


Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση της ανανεωμένης Mercedes CLA | autotriti.gr
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση της ανανεωμένης Mercedes CLA | autotriti.gr

Έχει την καλύτερη αεροδυναμική στην κατηγορία (Cd=0,23) για να μην καίει στην εθνική και να έχει ήσυχη καμπίνα

Ένα από τα δυνατά σημεία της Mercedes CLA είναι ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής της καλλίγραμμης σιλουέτας της. Με Cd:0,23, η CLA έχει την καλύτερη αεροδυναμική στην κατηγορία μετά την σεντάν έκδοση της A-Class (cd:0,22) και αυτό επιδρά θετικά στην κατανάλωση στο ταξίδι (4,5 λτ./100 χλμ.), στον περιορισμό του θορύβου (68,1 db στα 120 χλμ./ώρα) και στο στιβαρό πάτημα.

Πλέον με στάνταρ δύο οθόνες 10,25 ιντσών στο ταμπλό

Αν και το ψηφιακό πάνελ με τις δύο οθόνες είναι γνωστό και στις προ ανανέωσης εκδόσεις των A-Class και CLA, πλέον αυτό αποτελείται από τις δύο μεγαλύτερες οθόνες με διαγώνιο 10,25 ιντσών που αναδεικνύουν τον high-tech και premium χαρακτήρα της CLA. Ο πίνακας οργάνων διαμορφώνεται ανάλογα με την επιθυμία του οδηγού, ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα MBUX της Mercedes, έχει ακόμα περισσότερο «βάθος» σε μενού και βελτιωμένο σύστημα φωνητικών εντολών και παραμένει ιδιαίτερα όμορφο και εύχρηστο.

Σελίδα 2Εσωτερικό-Χώροι: Premium με σπορ χαρακτήρα και στο εσωτερικό της
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Και την «πάει» και δεν «καίει»
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Λίγο πιο σκληρή και λίγο πιο σπορ, αλλά πάντα Mercedes…
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Τεχνικά χαρακτηριστικά-Μετρήσεις
Autotriti.gr
NEXEN VS PIRELLI