Κινητήρας-Επιδόσεις: Και την «πάει» και δεν «καίει»
3.754 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2025)
Ο τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας M282 της βασικής CLA 200 με το ήπια υβριδικό σύστημα, αποδίδει 163 ίππους και σε συνδυασμό με το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο και την κορυφαία αεροδυναμική του αμαξώματος, επιτυγχάνει πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλές τιμές κατανάλωσης.
Βασική διαφορά στην Mercedes CLA μετά την ανανέωσή της αποτελεί η υποστήριξη της γκάμας της από ήπια υβριδική τεχνολογία. Όπως και στην A-Class δηλαδή, οι συμβατικές της εκδόσεις έχουν πλέον ήπια υβριδικό σύστημα, με τη βασική έκδοση CLA 200 να επωφελείται από το boost του ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 13,6 ίππων. Η απόδοση βεβαίως του 1,33 λτ. turbo κινητήρα δεν έχει αλλάξει, παραμένοντας στους 163 ίππους και στα 270 Nm ροπής, όμως αυτό το boostάρισμα του υβριδικού συστήματος στις χαμηλομεσαίες στροφές, οδηγεί σε καλύτερες επιδόσεις παρά και τη σχετική αύξηση του βάρους της CLA.
Στην πράξη ο κινητήρας δείχνει πολύ ικανός και τραβάει θετικά από χαμηλά, ενώ το 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο του επιτρέπει να δείχνει γεμάτος σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Συνολικά η CLA 200 των 1.505 κιλών είναι αρκετά σβέλτη, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 8,3 δλ,. ενώ εξαιρετικές είναι και οι τιμές των ρεπρίζ, εκεί που φαίνεται η πολύ καλή δουλειά του κιβωτίου και η αγαστή συνεργασία του με το μοτέρ, με το 60-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 4,4 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ. αντίστοιχα. Η θετική εικόνα της Mercedes CLA 200 ολοκληρώνεται από την αξιοπρεπέστατη κατανάλωση των 8,2 λτ./100 χλμ. αν και είναι σαφές πως το δυνατό της κομμάτι είναι το cruising, με την εξαιρετική αεροδυναμική της απόδοση (Cd=0,23) και την μακριά 7η σχέση του κιβωτίου να της επιτρέπουν να καλύπτει μεγάλες αποστάσεις αέρινα και κυρίως οικονομικά (4,5 λτ./100 χλμ.).