Όπως υποδηλώνει και η εμφάνισή της, η Mercedes CLA προβάλλει ένα πιο οδηγοκεντρικό προφίλ σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις της A-Class και αυτό είναι άλλο ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά διαφοροποίησής της. Η ανάρτηση εδώ είναι πιο σφιχτή ενώ στον πίσω άξονα συναντάμε άξονα πολλαπλών συνδέσμων, στοιχεία που σε συνδυασμό με το αυξημένο πλάτος του αμαξώματος και τα φαρδύτερα μετατρόχια, καθώς και την καλύτερη αεροδυναμική, αναδεικνύουν το οδηγικό της προφίλ. Η άνεση «πλήττεται» βεβαίως από τα παραπάνω, όμως και πάλι η CLA είναι ένα αρκετά άνετο αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες, έχοντας τονίσει όμως το αρχοντικό της πάτημα και την ευχαρίστηση στην οδήγησή της κυρίως στην οδήγηση εκτός πόλης. Εκεί η CLA εντυπωσιάζει με τη σταθερότητα και την ευθυβολία της και ανταποκρίνεται ακόμα πιο άμεσα από την A-Class στις αλλαγές πορείας και κατεύθυνσης, ενώ η αίσθηση παραμένει ή ίδια και σε κάθε περίπτωση πολύ καλή με αυτή που προσφέρει ολόκληρη η γκάμα της A-Class. Τέλος, η απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα ήταν 29,2 μέτρα, νούμερο λίγο πάνω από το μέσο όρο, αν και στο πρώτο φρενάρισμα (που έχει τη σημασία του) η απόσταση ήταν στα 37 μέτρα.
Η σφιχτή ανάρτηση της Mercedes CLA περιορίζει την άνεση ιδιαίτερα σε έντονες και διαδοχικές ανωμαλίες, διαμορφώνει ωστόσο ένα πιο οδηγοκεντρικό και ευχάριστο προφίλ.