• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο στα σημεία Mitsubishi ASX με τον βενζινοκινητήρα απόδοσης 117 ίππων και σας μεταφέρουμε τις απόψεις μας.

Η γκάμα του ανανεωμένου Mitsubishi ASX για την ελληνική αγορά περιλαμβάνει πλέον μόνο 1,6 βενζινοκινητήρα και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Νέα LED φώτα ημέρας. Τα φτερά είναι πλαστικά και σε συνδυασμό με την ειδική σχεδίαση του καπό και του προφυλακτήρα υπόσχονται την προστασία των πεζών.

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Dynamic Shield της Mitsubishi χαρακτηρίζεται από τις λεπτές οριζόντιες λεπτές γρίλιες της μάσκας που «προστατεύουν» το έμβλημα των 3 διαμαντιών.

Η τεχνολογία ClearTec περιλαμβάνει μεταξύ άλλων σύστημα Start/Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ηλεκτρικό τιμόνι και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης.

Δοκιμή: Νέο Mitsubishi ASX με 117 PS

Διαβάστηκε από 12454 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/1/2018

Mε μικρές αισθητικές, κυρίως, αναβαθμίσεις το Mitsubishi ASX, που πλέον είναι διαθέσιμο μόνο ως βενζινοκίνητο 4Χ2, φρεσκαρίστηκε για τα βάλει με τον πιο σύγχρονο ανταγωνισμό.

 
What is new
- Σχεδίαση και κεντρική κονσόλα
- Βελτιωμένη ηχομόνωση
- Διαθέσιμο μόνο σε βενζίνη 1,6 και 4Χ2
- Από 17.120 ευρώ

Το Mitsubishi ΑSX δεν είναι… χτεσινό. Αντιθέτως είναι στην αγορά από το 2010 και μάλιστα έχει καταφέρει περί τις 900.000 πωλήσεις στις χώρες τις οποίες είναι διαθέσιμο. Αντεξε στο πέρασμα του χρόνου όχι με ένα, αλλά με δύο ανανεώσεις για να έρθει ακόμη μία, που δεν έχει τόσο μηχανικές αναβαθμίσεις, όσο αισθητικές μαζί με επεμβάσεις για τη βελτίωση της άνεσης και του θορύβου. Παράλληλα η ελληνική αντιπροσωπεία άλλαξε ριζικά τη διαθέσιμη γκάμα του μοντέλου, αφού πλέον το ιαπωνικό μικρομεσαίο crossover δεν είναι διαθέσιμο σε diesel και 4Χ4 έκδοση, παρά μόνο σε 4Χ2 με βενζινοκινητήρα 1,6 ΜΙVEC.

Made in Japan και από 17.120 ευρώ
Το ανανεωμένο ASX, το οποίο σημειωτέον συνεχίζει να κατασκευάζεται στο Οκαζάκι της Ιαπωνίας και προσφέρεται με 5ετή εγγύηση μηχανικών μερών, ξεχωρίζει κυρίως από τη νέα μπροστινή του όψη και η οποία λανσάρει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Dynamic Shield της Mitsubishi. Αυτή χαρακτηρίζεται από τις λεπτές οριζόντιες λεπτές γρίλιες της μάσκας που «προστατεύουν» το έμβλημα των 3 διαμαντιών για τη δημιουργία μιας τρισδιάστατης αίσθησης κίνησης. Έτσι τουλάχιστον ισχυρίζεται η Mitsubishi. Νέα είναι τα (έξτρα) LED φώτα ημέρας μπροστά, ο πίσω προφυλακτήρας, τα LED stop αεροτομής, η κεραία τύπου πτερύγιο καρχαρία και το χρώμα Sterling Silver αντί του υπάρχοντος Cool Silver. Το ανανεωμένο Mitsubishi ASX δεν έχει αλλάξει τις διαστάσεις του και είναι διαθέσιμο μόνο με τον 1,6 ΜIVEC βενζινοκινητήρα των 117 ίππων, χωρίς τετρακίνηση, από 17.120 ευρώ στην πρώτη έκδοση Inform. 

Aυτή μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 7 αερόσακους (και για τα γόνατα του οδηγού), τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες, Air Condition και οθόνη 3 ιντσών ανάμεσα στα όργανα. Το μοντέλο της δοκιμής ήταν στο επόμενο επίπεδο εξοπλισμό Invite Plus με φώτα ημέρας, αισθητήρες αυτόματων φώτων και βροχής, οθόνη αφής 6,5 ιντσών με σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο σύστημα κλιματισμού με ψύξη στο ντουλαπάκι συνοδηγού, cruise control και ζάντες αλουμινίου. Η τιμή της έκδοσης αυτής είναι 19.740 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Code

    Οταν το L200 εχει καλυτερο εσωτερικο, εισαι με 5ταχυτο κιβωτιο και εχεις τετοιο ανταγωνισμο στη κατηγορια...δεν εχεις λογο υπαρξης(αν και το προηγουμενο εχει πουλησει πολυ καλα). Χιλιες φορες να κανουν ενα Spacestar SUV.

      7
  • apollon

    Εντελώς ξεπερασμένο μοντέλο από κάθε άποψη. Το έχουν ταράξει στις μειώσεις τιμών και στα facelift χωρίς βέβαια αποτέλεσμα. Βγάλτε επιτέλους το καινούργιο ή απλά καταργήστε το...

      4
  • Emmanuel Athanasakis

    Καλά αυτά αλλά μήπως έπρεπε να ξεκίνησε η εισαγωγή του Καινούργιου Eclipse cross και το ASX να μπει στο περιθώριο.

      2
  • St

    καλή αγορά...όταν το προηγουμενο προ λιφτιγκ εκδοση ντιζελ πωλειται 5 χιλιαρικα ακριβοτερα , αλλα. με καλυτερο εξοπλισμο.ΑΝ δεν εχει καποιος ενδοιασμούς για ..τα χρονάκια του ..μθα χαρα είναι/ Όμως δεν ηξερα πως εχουν βαλει πλαστικα φτερα ..για προστασια στους πεζούς και βεβαια για μικροσυγκρουσεις ..αντεχουν για κτυπηματα μεχρι 40 χιλιόμετρα αν αωρα...Κατι τετοιο ειχε κανει και η Ρενω στα πρωτα κλειώ..μετα τα κατηργησαν τα πλαστικα φτερα..μήπβς το κανουν και μειωση του κόστους ..πιοια είναι η γνωμη του περιοδικού;;

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα