Ελαστικός, με καλή απόκριση και οικονομικός ο 1,6 MIVEC των 117 ίππων, που χρησιμοποιεί το ASX για την κίνησή του.

Κινητήρας: Επαρκής ο 1,6 MIVEC

106.528 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2018)

Για την κίνηση του ASX φροντίζει ένας βενζινοκινητήρας 1,6 λτ. με απόδοση 117 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 154 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Σίγουρα δεν μπορεί να κοντράρει τη ροπή των turbo ανταγωνιστών του, ακόμη και αν μιλάμε για 3κύλινδρα σύνολα 1,0-1,2 λτ., ωστόσο χάρη στο μεταβλητό χρονισμό ΜΙVEC είναι αρκούντως ελαστικός και πολιτισμένος στις χαμηλομεσαίες στροφές. Η απόκριση είναι άριστη και οι επιδόσεις αξιοπρεπείς, αν και η απουσία ροπής σε συνδυασμό με τη μακριά κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου θα αναγκάσει τον οδηγό σε κατέβασμα για ένα πιο σβέλτο προσπέρασμα. Το μόνο ουσιαστικό, αρνητικό σημείο του κινητήρα είναι ο θόρυβος στις υψηλές στροφές. Πάντως η μέση κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται στα 6,8 -7,2 λτ./100 χλμ. χάρη στο σύστημα Start/Stop, αλλά και το στάνταρ σύστημα ανάκτησης ενέργειας στο φρενάρισμα. Μάλιστα, χάρη στα 63 λίτρα του ρεζερβουάρ, η πραγματική αυτονομία υπό συνθήκες μπορεί ακόμα και να ξεπεράσει τα 1.000 χλμ!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel