Δοκιμή: Mitsubishi Colt 1,0 Turbo 91 PS
- Είναι ουσιαστικά το Renault Clio με «σήμα» της Mitsubishi
- Κοστίζει το ίδιο με καλύτερο εξοπλισμό από το Clio (αυτόματος κλιματισμός, κάμερα όπισθεν κ.ά.)
- Με τον «γαλλικό» 3κύλινδρο turbo προσπερνά αξιοπρεπώς (60-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ.)
- Χωράει 340 λτ. ο χώρος αποσκευών του Colt, 51 λτ. λιγότερα από του Clio
Είναι ουσιαστικά το Renault Clio με «σήμα» της Mitsubishi
Για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που έχει τα τελευταία χρόνια, η Mitsubishi επέλεξε να μείνει στην Ευρώπη με τη λογική του rebadging (δηλαδή το να βάζεις το λογότυπό σου σε προϊόντα άλλων εταιρειών) λανσάροντας το «νέο» Colt, που βασίζεται στο Renault Clio και το «νέο» ASX που είναι το Renault Captur. Η… αδερφική σχέση με το Clio είναι εμφανής με τα σήματα της Mitsubishi, την ελαφρώς αλλαγμένη μάσκα και τα αντίστοιχα LED φώτα να σπάνε λίγο την ομοιότητα.
Κοστίζει το ίδιο με καλύτερο εξοπλισμό από το Clio (αυτόματος κλιματισμός, κάμερα όπισθεν κ.ά.)
Το Colt της δοκιμής με τον 1,0 turbo κινητήρα των 91 ίππων προσφέρεται από την έκδοση Invite+ και τιμή 20.550 ευρώ. Το αντίστοιχο Renault Clio 1,0 turbo με τα 91 άλογα κοστίζει στην έκδοση Evolution, 20.570 ευρώ χωρίς όμως τον αυτόματο κλιματισμό, την κάμερα όπισθεν, τους ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, ασύρματη φόρτιση κινητού και λειτουργία χωρίς κλειδί.
Θυμίζουμε πως το Renault Clio είναι ακριβότερο στην Ελλάδα σε σχέση με την χώρα καταγωγής του (στη Γαλλία κάνει 19.700 ευρώ). Και το γεγονός αυτό «παρασέρνει» προς τα πάνω και την τιμή του Mitsubishi Colt.
Με τον «γαλλικό» 3κύλινδρο turbo προσπερνά αξιοπρεπώς
Το Mitsubishi Colt με τα 91 άλογα και τα 160 Nm ροπής δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Χάρη στη ροπή του turbo κινητήρα στις μεσαίες στροφές κινείται, αλλά κυρίως προσπερνά αξιοπρεπώς (60-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ.), ενώ στα ατού του κινητήρα είναι η συγκρατημένη κατανάλωση με τη μέση τιμή της να είναι στη διάρκεια της δοκιμής μας γύρω από τα 6,2 λτ./100 χλμ..
Χωράει 340 λτ. ο χώρος αποσκευών του Colt, 51 λτ. λιγότερα από του Clio
Όπως και στο Renault Clio το πλάτος του πίσω καθίσματος είναι μικρό και γενικότερα υπάρχει μια «στριμόκωλη» αίσθηση για όσους κάτσουν πίσω. Πάντως η Renault ανακοινώνει 391 λτ. για το χώρο αποσκευών του Clio, ενώ στο Colt περιέργως ανακοινώνονται 340 λτ..
Παρακάτω ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του Mitsubishi Colt με τον 1,0 turbo κινητήρα των 91 ίππων...
Σελίδα 2 | Σχεδίαση - Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Ίδια τιμή, καλύτερος εξοπλισμός |
Σελίδα 4 | Κινητήρας & Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |