Στο δρόμο: Εστιασμένο στην άνεση, ικανό εκτός δρόμου
25.204 Επισκέψεις στο άρθρο
(22/9/2019)
Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων είναι μαλακή σε ρύθμιση, ώστε να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ παράλληλα το Outlander παρέχει στους επιβάτες καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση στη καμπίνα. Το μεγάλο του βάρος και η μαλακή ανάρτηση επιφέρουν μια παρουσία κλίσεων στις απότομες αλλαγές πορείας, ωστόσο μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα όχημα που σχεδιάστηκε και για εκτός δρόμου διαδρομές, κομμάτι που τα καταφέρνει περίφημα, χάρη στο σύστημα τετρακίνησης S-ΑWC που κάνει την κατανομή της ροπής ανάλογα με τις συνθήκες, με τα προγράμματα Normal, Eco, Sport, Snow και Lock.
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Leonidas
Αν θυμαμαι καλα ειναι το πρωτο σε πωλησεις plug in SUV στην Ευρωπη την τελευταια πενταετία..αλλα το καλυτερο ειναι οτι βαση των στοιχειων του Γερμανικου ΚΤΕΟ η Μιτσουμπισι ειναι η εταιρεια με τις λιγοτερες βλαβες.. Πιστευω οταν βγαλουν το καινουργιο ηλεκτρικο μικρομεσαιο SUV (λενε θα παρουσιαστει σε ενα μηνα στο τοκυο το μοντελο προπαραγωγης?) θα εχει καλες πωλησεις, γιατι τωρα το υβριδικο outlander παιζει μόνο στην premium κατηγορια, και ας εχει ανταγωνιστικη τιμή.
Αν θυμαμαι καλα ειναι το πρωτο σε πωλησεις plug in SUV στην Ευρωπη την τελευταια πενταετία..αλλα το καλυτερο ειναι οτι βαση των στοιχειων του Γερμανικου ΚΤΕΟ η Μιτσουμπισι ειναι η εταιρεια με τις λιγοτερες βλαβες.. Πιστευω οταν βγαλουν το καινουργιο ηλεκτρικο μικρομεσαιο SUV (λενε θα παρουσιαστει σε ενα μηνα στο τοκυο το μοντελο προπαραγωγης?) θα εχει καλες πωλησεις, γιατι τωρα το υβριδικο outlander παιζει μόνο στην premium κατηγορια, και ας εχει ανταγωνιστικη τιμή.